خبرهای داغ:
پدر شهید مظفری نیا با بیان اینکه پسرم ۱۲ سال در رکاب سردار حاج قاسم سلیمانی بود، گفت: از همراهی شهید شهرود با سردار سلیمانی اطلاع نداشتیم و سال گذشته بر حسب یک اتفاق و تصادف این مسئله را متوجه شدیم.
کد خبر: ۹۲۰۶۴۴۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین مظفری نیا در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم که در منزل این شهید والامقام برگزار شد، ضمن تقدیر از مسئولان و مردم به جهت حضور گسترده در مراسم‌های تشییع و تدفین فرزندش اظهار داشت: پسرم ۱۲ سال در رکاب سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با اشاره به همراهی پسرش با سردار سلیمانی افزود: از این موضوع اطلاع نداشتیم و سال گذشته بر حسب یک اتفاق و تصادف این مسئله را متوجه شدیم.

پدر شهید مظفری‌نیا تصریح کرد: پسر شهیدم حتی از جانبازیش به ما چیزی نگفته بود، بسیار مقید بود به اجرای واجبات به ویژه نماز، حافظ قرآن بود و به رهبر معظم انقلاب علاقه ویژه‌ای داشت و امروز مفتخریم که در معامله با خدا به مقام شهادت نایل آمده است.

حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا عنوان کرد: اعلام وفاداری ملت به شهدا این را به دنیا اعلام کرد که راه شهدا ادامه می‌یابد و این چیزی است که دنیا از آن هراس دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در جهاد فی سبیل الله به اعلی درجه ایثار یعنی شهادت رسیدند و ملت ایران به این شهادت‌ها افتخار می‌کند و در این مسیر پایدار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها