معاون سیاسی سپاه روح الله در دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت:

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه و نمونه در تبعیت محض ولایت فقیه بود

معاون سیاسی سپاه روح الله در دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت:سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه و نمونه در تبعیت محض ولایت فقیه بود و از خصائص خاص دیگر می توان به اخلاص بی نظیر و بدون ریاکاری و تلاش موفق در جذب حداکثری اشاره کرد.
کد خبر: ۹۲۰۶۵۲۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی نیز به چرایی اقدام آمریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی و همرزمانش اشاره کرد و گفت: انتقام به جهت هزینه زیاد و شکست‌های متعدد، مهمترین دلیل اقدام تروریستی متجاوزان آمریکایی در عراق بود.

سرهنگ دوم پاسدار امیرحسین بیاتی افزود: شخصیت ترامپ که همواره به دنبال انجام کارهای منحصر به فرد در جامعه آمریکاست و خالی بودن دست رئیس‌جمهور آمریکا در استیضاح و انتخابات آینده و نیز دریافت یک مجموعه سیگنال‌های منفی از ایران از دیگر دلایل اقدام آمریکایی‌ها در ترور شهدای مقاومت بود.

وی تصریح کرد: این اتفاقات کنش نیست بلکه واکنشی است از طرف آمریکا و هم پیمانان او در سطح منطقه صورت می‌گیرد تا همچنان خود را زورگو بدانند.

مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران و همرزهان شهیدش با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان علوم پزشکی و متولیان حوزه سلامت در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار