مسئول بسیج سازندگی استان البرز :

جهادگران البرز 1200 پروژه را با 50 درصدِ اعتبارات دولتی اجرا کردند/بهره مندی 57 هزار نفر از خدمات رایگان پزشکی در سال 98

مسئول بسیج سازندگی استان البرز گفت: با همت گروه های جهادی و فعالیت این سفیران کار و تلاش که رهبر معظم انقلاب آنها را آیه های مجسم قران نامیدند، هزینه اجرای 1200 پروژه در البرز به نصف کاهش پیدا کرد.
کد خبر: ۹۲۰۶۵۳۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار ترکاشوند مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه در دستور کار قرار گرفتن 40 هزار پروژه در سطح کشور طی سال جاری، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: سهم استان البرز از این آمار 1200 پروژه بود که طی ماه های اخیر به بهره برداری رسید.

جهادگران البرز 1200 پروژه را با 50 درصدِ اعتبارات دولتی اجرا کردند/بهره مندی 57 هزار نفر از خدمات رایگان پزشکی در سال 98

وی کوچک بودن، عام المنفعه و زودبازده بودن را از مهم ترین ویژگی پروژه های افتتاح شده در استان البرز دانست و افزود: راه، پل، ابنیه، بهداشت و درمان، آموزش و اشتغال و ... از جمله طرح هایی بودند که به ثمر رسیدند، همچنین در سفر سردار سلامی به استان البرز بنا بر این شد که 10 میلیارد تومان توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به بسیج سازندگی البرز تخصیص یابد. 

مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه با مشارکت کمیته امداد و دیگر نهادهای اجرایی 10 میلیارد مذکور به 20 میلیارد تومان تبدیل شد، اظهار داشت: تهیه جهیزیه نوعروسان بی سرپرست و بدسرپرست، بهداشت و درمان، سلامت، پروژه های اقتصاد مقاومتی، آموزش و اشتغال، محرومیت زدایی و ساخت خانه محروم با اعتبار تخصیص داده شده در دستور کار قرار دارد.  

پاسدار ترکاشوند تصریح کرد: در انجام پروژه های درمان، بهداشت و سلامت 566 میلیون تومان با همکاری سازمان بسیج جامع پزشکی در سال 98 خدمات رایگان ارائه شده است و 57 هزار و 500 نفر از خدمات رایگان پزشکی بهره برده اند. 

مسئول بسیج سازندگی استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه همواره در پروژه های دولتی، بین 50 الی 60 درصد کلیه پروژه ها صرف اجرت و دستمزد نیروی انسانی می شود، گفت: با همت گروه های جهادی و فعالیت این سفیران کار و تلاش که رهبر معظم انقلاب آنها را آیه های مجسم قران نامیدند، هزینه اجرای 1200 پروژه به نصف کاهش پیدا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار