به همت بسیج مهندسین صنعتی خوزستان برگزار شد

دومین نشست تخصصی آینده پژوهی کار و کسب با محوریت انتخاب رشته شغل

در این نشست مسئول علمی و پژوهشی و مسئول کمیسیون کارآفرینی اتاق بازرگانی اهواز پیرامون موضوع نشست با محورهای تاریخچه کسب و کار و کارآفرینی در کشور، مشاغل و کسب و کارهای آینده، اهمیت بومی سازی کارآفرینی و ضرورت تبدیل ایده به پدیده و محصول، مطالبی ارائه کردند.
کد خبر: ۹۲۰۶۵۵۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، به همت سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان دومین نشست تخصصی آینده پژوهی کار و کسب با محوریت انتخاب رشته شغل برگزار شد.

این نشست که روز سه شنبه 17 دی ماه 1398 در سالن جلسات مجتمع فرهنگی ورزشی شهرک نفت اهواز برگزار شد، بیش از 40 نفر از علاقمندان، کارشناسان و مخترعان حضور داشتند.

در این نشست آقای شایسته زاده مسئول علمی و پژوهشی سازمان و آقای نوری زاده مسئول کمیسیون کارآفرینی اتاق بازرگانی اهواز پیرامون موضوع نشست با محورهای تاریخچه کسب و کار و کارآفرینی در کشور، مشاغل و کسب و کارهای آینده، اهمیت بومی سازی کارآفرینی و ضرورت تبدیل ایده به پدیده و محصول، مطالبی ارائه کردند.

حاضران در این نشست نیز با بیان دیدگاه ها و نظرات خود، سوالاتی در زمینه مسائل مورد بحث مطرح کرده که از سوی آقایان شایسته زاده و نوری زاده پاسخ داده شد.

این نشست با همکاری برنامه تلویزیونی مسیر فردا شبکه استانی سیمای خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار