خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گمیشان :

سپهبد سلیمانی به جبهه مقاومت اعتماد به نفس بخشید

فرمانده سپاه گمیشان : یکی از بزرگترین دستاوردهای مقاومت و مبارزات سردار سلیمانی با مستکبران و تکفیری‌ها را اعتماد به نفس جبهه مقاومت برشمرد و گفت: امروز جبهه مقاومت به حدی قوی است که خار چشم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۲۰۶۵۵۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

سرهنگ پاسدار مظفر ممشلی در مراسم گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به تشییع با شکوه پیکر شهدای مقاومت در شهرهای مختلف اظهار داشت: شهید سپهبد سلیمانی خود را وقف اسلام و مسلمانان کرده بود و در جغرافیای پرآشوب خاورمیانه، امنیت را برای مردم به ارمغان آورده بود.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا نه فقط با نظام اسلامی بلکه با ملت مسلمان ایران است، افزود: آمریکایی‌ها با ترور و به شهادت رساندن بزرگترین تأمین کننده امنیت در منطقه به‌صورت مستقیم به جنگ امت‌های مسلمان آمده‌اند.

فرمانده سپاه گمیشان با بیان اینکه آرامش و امنیت منطقه چیزی نیست که آمریکا خواهان آن باشد، خاطرنشان کرد: این اقدام جنایتکارانه تکلیف همه را با آمریکایی‌ها مشخص کرد.

وی گفت: دشمنان ما از هیچ جنایتی برای متوقف کردن مسلمانان چشم‌پوشی نمی‌کنند و نه فقط به برخی‌ها در داخل بلکه به ملت‌ها و دولت‌های منطقه هم ثابت شد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

ممشلی یکی از بزرگترین دستاوردهای جبهه مقاومت و مبارزات سردار سپهبد سلیمانی با مستکبران و تکفیری‌ها را تقویت و دادن اعتماد به نفس به جبهه مقاومت برشمرد و گفت: امروز جبهه مقاومت به حدی قوی است که خار چشم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه تبدیل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار