معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز:

انتقام سخت‌ تا خروج کامل نیروهای نظامی آمریکا از منطقه ادامه دارد

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران برای حمله به پایگاه‌های آمریکایی‌ها در خاک عراق گفت:جریان انتقام سخت‌ تا خروج کامل نیروهای نظامی آمریکا از منطقه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۰۶۶۱۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام سیداحمد رسولی معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان در نشست سیاسی پایوران و سربازان ناحیه ساوجبلاغ اظهار داشت :کلمه توحید مثل درخت پاک و بارآوری است که ویژگی آن حیات است و زنده است و به تبع زنده بودن رشد و نمو هم دارد و نیز بسان هر درخت سالم دیگری میوه و ثمره هم می دهد و این مثمر بودن درخت به اذن پروردگار می باشد. و به سبب رشد و نموی که دارد اگر شاخه ای از آن شکسته و یا بریده گردد به جای آن شاخه جدیدی سبز می شود و خلا نبود شاخه قبلی جبران می گردد و این ارده الهی است .

انتقام سخت‌ تا خروج کامل نیروهای نظامی آمریکا از منطقه ادامه دارد

وی در ادامه صفات دیگری از این درخت پربرکت را اینگونه برشمرد : این درخت ریشه اش استوار و محکم می باشد و شاخه هایش در آسمان است و این شاخه ها بسیار بلند و بزرگ می باشد.لکن این ریشه ولایت الهیه می باشد که ولایت نبوی و ولایت اهل بیت علیهم السلام در راستای آن قرار می گیرد و تعریف می شود.

در پایان وی با اشاره به ماجرای شهادت حاج قاسم سلیمانی(ره) گفت : او انسانی مومن و مخلص و ولایی و انقلابی بود که تمام عمر خود را در راه خدا مجاهدت نمود و بالاخره به آرزوی خویش رسید و به لقاء الله پیوست. لکن نباید ناامید شد چرا که عدم حضور و حیات او با کسان دیگری که از دوستان و همرزمان و سربازان او بودند پر خواهد شد و اتفاق پیش آمده در صبح امروز تازه اول کار است و تا خروج کامل نیروهای امریکایی از منطقه خاور میانه ادامه خواهد داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار