فرمانده سپاه استان البرز:

ایران با حمله به یکی از بزرگترین پایگاه های نظامی آمریکا "توازن قوا" را برقرار کرد

فرمانده سپاه استان البرز گفت: آمریکایی ها تلاش کردند برای پیشبرد اهداف خود در منطقه کار کنند اما با مانع بزرگی به نام سپهبد سلیمانی مواجه شدند.
کد خبر: ۹۲۰۶۶۷۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی که در مسجد جامع حصارک بالا برگزار شد ، با اشاره به اینکه امروز امت اسلام عزادار سرداری است که وجود خود را در راستای مجاهدت برای جهان اسلام گذاشت، گفت: این سوال مطرح می شود، کیفرخواست این شخص چه بود که بیش از 20 سال آمریکایی ها به دنبال ترور ایشان بودند، در کنگره و شورای امنیت آنها مسئله سردار سلیمانی مطرح شده بود و در مجامع بین المللی خواستار عدم حضور این شهید در عراق بودند.

سردار مولایی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی تمام فتنه انگیزی هایی که دشمن داشت را به هم ریخت، افزود: آمریکایی ها تلاش کردند برای پیشبرد اهداف خود در منطقه کار کنند اما با مانع بزرگی به نام سپهبد سلیمانی مواجه شدند، سوزان رایس طی سال های گذشته در طرحی به نام خاورمیانه جدید به دنبال تقسیم کردن ایران به 5 قسمت بود که مهر وزارت خارجه آمریکا روی آن خورده است. 
 
وی اظهار داشت: 2 سال پیش و درست پس از اینکه 15 سال دشمن در پیاده کردن نقشه دشمن ناکام ماند، دشمن تجزیه خاورمیانه را در پیش گرفت، اما عدم پیاده سازی همین یک نقشه دشمن کفایت می کند تا سردار سلیمانی را به شهادت برسانند، از سال 90 تا امروز این نقشه ها علاوه بر آوارگی مردم، 400 هزار کشته صرفا در یکی از کشورها به جا گذاشته است.
 
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه نقشه مذکور هزاران میلیارد هزینه روی دست کشورهای اسلامی گذاشته است، تصریح کرد: 40 الی 50 سال در کشورهای اسلامی بر اساس نقشه دشمن جنگ برادر کشی شاهد بودیم اما با تلاش های سردار سلیمانی این مسئله محقق نشد، زمانی که داعش به وجود آمد و علاوه بر سقوط 3 استان و 14 استان سوریه، عده ای از کشورها در تکاپوی به رسمیت شناختن داعش بودند در حالی که سردار سلیمانی مانع اجرای این مسئله شد. 
 
وی با تاکید بر اینکه به زعم آمریکایی ها، آنها نمی توانند با کشورهای بزرگ در خاورمیانه همراه شوند، گفت: اگر دشمن تجزیه ایران را عملیاتی می کرد وارد یک جنگ داخلی می شدیم که 50 سال ادامه داشت! اما مثلث شوم عبری- عربی-غربی نقش بر آب شد، نقشه داعش از غرب تا آنلدس شکل گرفته بود اما سردار سلیمانی مانع تشکیل ساختار حکومتی آنها شد. 
 
سردار مولایی افزود: انتقام آمریکا به واسطه نابودن کردن داعش به عنوان فرزند نامشروع آنها توسط سردار سلیمانی بود در حالیکه داعش تن مردم را به لرزه انداحته بود! خلبان اردنی را در اتش سوزاند، در سال 2018 همانند هزار سال پیش دختران را به عنوان کنیز به فروش می رساندند.
 
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه کارکرد سلیمانی را اشک های مردم در ایران و جهان نشان داد، اظهار داشت: همگرایی خون شهدای سنی، شیعه، ایزدی، سوری، افغانی و تشکیل گروه های متحد، دشمن را عصبانی کرد، کسی باور نمی کرد در غزه سنی نشین پرچم عباس (ع) بالا برود و می توان گفت کار برای خدا و خلوص نیت، سردار سلیمانی را شهیدِ دل ها کرد. 
 
سردار مولایی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند یکی از مشخصه های سردار سلیمانی کوتاه نیامدن در برابر دشمن است، کسی تصور نمی کند فرمانده در وسط میدان جنگ باشد اما سردار سلیمانی در دل جنگ بود و این مسئله مجاهدت تمام عیار این سپهبد شهید را می رساند. 
 
فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه سپاه یکی از بزرگترین پادگان های آمریکا را مورد هدف قرار داد، گفت: ایران باید برای ایجاد توازن قوا  پاسخ آمریکا را می داد و صرفا یک سیلی نقد به ترامپ زده شد تا دشمن متوجه توان اجرای تهدید ما شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار