خبرهای داغ:
نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت:

دشمن برای مذاکره به التماس افتاده است

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت به رجزخوانی های عبث و بیهوده رئیس جمهور آمریکا برعلیه ایران اسلامی در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: سران آمریکا و غرب متحیر شدند وقتی دیدند موشک های ویرانگر تولید شده با دست جوانان و سپاهیان ما وارد پایگاه های آمریکا می شود و به آنها ضربه وارد می کند دنیا تکان خورد و آمریکا که ادعا دارد نتوانست هیچ کاری بکند.
کد خبر: ۹۲۰۶۶۷۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت صبح امروز در اجلاسیه شهدای سادات استان با اشاره به ثمره خون شهیدان برای کشور اظهار داشت: گاهی معاندین اسلام و کسانی که نمی خواهند کشور ما به عزت برسد به خانواده شهدا حرف هایی می زنند  که دل آنها را به درد می آورند و می خواهند برداشت شود نتیجه این همه شهید چه شده است؟

وی با اشاره به اینکه اول خود شهید از شهادت چه بدست آورده است افزود: گاهی حوادثی اتفاق می افتد و یا از بیماری کسانی از بین می روند اما مسئله شهادت مرگ نیست بلکه تولد دوباره است و در قرآن آمده است " کسی فکر نکند شهید مُرده است آنها زنده اند و نزد پروردگار روزی می خورند".

حجت الاسلام قاضی عسکر با تأکید بر اینکه شهید زنده و بهشتی است بیان داشت: شهدا بسیار خرسند هستند که خداوند عنایت شامل حال آنها کرده است و قرآن به مردم بشارت می دهد که نشانه اوج عظمت و سعادت برای شهید است و نیز در قرآن داریم که خداوند جان برخی انسانها را از آنها می خَرَد؛ چون جان انسان مال خداست و این معامله بین خدا و بشر است و در مقابل به آنها بهشت عنایت می کند.

وی عنوان کرد: در حدیثی از رسول اسلام(ص) داریم که فرمودند " زیباترین مرگ شهادت در راه خدا است" . در برخی روایات نیز دارد " شهید وقتی روی زمین می افتد اولین قطره خونی که از او بر روی زمین می ریزد تمام گناهانش آمرزیده می شود."

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه در روایت داریم " شهید به وجه الله نظر می کند و در بهشت همنشین انبیا و صالحین می شود" گفت: شهیدان در صحرای محشر معطل نمی شوند و بدون حسابرسی وارد می شوند این حق آنان است و بهترین هدیه خدا که بهشت است نصیبشان می شود.

وی خاطرنشان کرد: از دست دادن انسانهایی همچون سردار سلیمانی برای ما بسیار سخت است چون این مَرد بزرگ یک پارچه نور، اخلاص و فضیلت بود اما شهدا چنان جایگاه رفیعی نزد پروردگار دارند و ما حقیر و ضعیف در دنیا مانده ایم.

حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به اینکه خانواده های شهدا چه بهره و نصیبی می برند و اینکه اهداف شهدا را محقق یافته می دانند یا نه ؟ گفت: در روایت دارد " خداوند به شهید اجازه می دهد تا ۷۰نفر را شفاعت کند. شهید وارد بهشت نمی شود تا پدر و مادر و سایر خویشان خود را شفاعت کند".

وی ادامه داد: خانواده های شهدا به خاطر صبر و استقامتی که در برابر حادثه ای که شهید دادند از خود نشان می دهند خداوند به آنان بشارت پاداش داده است.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به ثمرات خون شهدا برای کشور عنوان کرد: شما ملت ایران و خانواده های شهدا عظمتی آفریدید و در مقابل عظمت قدرت های جهان ایستادید و امروز پشت استکبار را به زمین کوبیدید که به شما برای مذاکره التماس می کنند.

 وی به رجزخوانی های عبث و بیهوده رئیس جمهور آمریکا برعلیه ایران اسلامی در چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: سران آمریکا و غرب متحیر شدند وقتی دیدند موشک های ویرانگر تولید شده با دست جوانان و سپاهیان ما وارد پایگاه های آمریکا می شود و به آنها ضربه وارد می کند دنیا تکان خورد و آمریکا که ادعا دارد نتوانست هیچ کاری بکند.

قاضی عسکر ادامه داد: نیروهای نظامی ما می توانند پایگاه های آمریکا را با موشک بزنند و رهبری اعلام می کنند  آمریکا باید از منطقه بیرون برود؛ روز به روز کشور مقتدرتر و راسخ تر گام به جلو برمی دارد.

وی با بیان اینکه امام(ره) به برکت خون شهدا توانست به دشمن ضربه بزند و نظام را به پیروزی برساند گفت: رهبر ما امروز مقتدرانه در مقابل دنیا ایستاده و این به خاطر حضور، پشتیبانی و استقامت ملت در حمایت از انقلاب و خط ولایت است. امروز نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش ما امنیت را تامین کردند که ما می توانیم پهباد آمریکایی بزنیم و این چنین آبرویشان در دنیا رفت.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: در شرایطی که کشورهای منطقه دچار بحران شدند در عراق، سوریه، و لبنان آمریکایی ها داعش را بوجود آوردند و با خشونت وارد شدند تا ایجاد رعب کنند و منطقه را بگیرند و بین ما و جبهه مقاومت فلسطین فاصله بیندازند هدف این بود که داعش در عراق حکومت تشکیل دهند و برای این منظور قتل و جنایت ها کردند.

وی اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی در شرایطی سخت اما با اخلاص همه رزمندگان را انتخاب و بسیج کرد و بنیان حکومت داعش را درهم شکستند. امروز از داعش خبری نیست، لبنان و سوریه امن شدند.

حجت الاسلام قاضی عسکر گفت: زمانی داعش تا نزدیکی بغداد پیش رفتند و اگر حاج قاسم و مدافعان حرم و درایت رهبری نبودند معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد. امروز به برکت خون شهداست که مجلس عراق مستقل شده و دستور خروج آمریکا از عراق را می دهد.

وی خطاب به خانواده های شهدا افزود: شما ضرر نکردید؛ شما افتخار آفریدید. اگر ملت ما امروز امنیت و پیشرفت دارد به خاطر فداکاری های خانواده شهدا است. همیشه سرتان را برافراشته نگاه دارید چون تمام افتخارات کشور از شماست.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: خدا با ما نعمت امام و رهبری داد. رهبری که از تمام رهبران دنیا جلوتر است  پیشوایی عالم، مدیر، سیاست مدار، باتقوا و زاهد است. رهبری که مراقب، بیدار و مسلط به تمام مسائل است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها