فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات گفت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و گروه‌های تکفیری و پرچمدار جبهه مقاومت بودند
کد خبر: ۹۲۰۶۸۰۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج  با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: مردام‌داری در عین اقتدار و صلابت مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی بود و همین خصیصه موجب محبوبیت ایشان شد.

وی افزود: خصوصیتی که باعث شده اقشار مختلف مردم در ایران و سراسر دنیا اینگونه در سوگ او بنشینند، تواضع و مردمداری شهید سلیمانی است.

عبدی با بیان اینکه سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و گروه‌های تکفیری و پرچمدار جبهه مقاومت بودند، افزود: هر چند خون سپهبد شهید سلیمانی مظلومانه ریخته شده ولی ملت ایران به دنبال انتقام سخت از آمریکا هستند و به زودی این امر محقق می شود.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات اظهار داشت: هیمنه آمریکای جنایتکار به زودی خواهد شکست؛ سپهبد سلیمانی، ولایتمداری بود که پیوسته به دنبال خدمت بود و آرزوی شهادت در سر داشت حتی کسانی که نسبت به انقلاب زاویه دارند نیز از خبر شهادت این مرد بزرگ غمگین شده اند.

عبدی با اشاره به اینکه ابومهدی المهندس در جبهه های حق علیه باطل تا پایان عمر پربرکت‌شان همچنان دوشادوش و همرزم سردار سلیمانی بودند و همراه ایشان به مقام شامخ شهادت نائل آمدند، افزود: به برکت خون این شهدا، شاهد پایان حضور نظامی آمریکا در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات