خبرهای داغ:

پایان روز دوم جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه

روز دوم چهلمین دوره جام جهان پهلوان تختی در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با مشخص شدن قهرمانان پنج وزن اول به پایان رسید .
کد خبر: ۹۲۰۶۸۰۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
پایان روز دوم جام جهان پهلوان تختی/ خداحافظی افضلی، درخشش هادی و اشک‌های یاری

به گزارش خبر گزاری  بسیج از کرمانشاه، در روز دوم مسابقات جام جهان پهلوان تختی و در وزن 61 کیلوگرم «میرعلی باوفا سادات» در مقابل حسن عبادی به پیروزی رسید و راهی فینال شد و در دیگر مسابقه این وزن «نورگان الکساندروف» از روسیه در مقابل «علی حاج اقانیا» به برتری رسید و فینالیست شد.

در وزن 70 کیلوگرم «امیر حسین حسینی» در مقابل «محمدرضا سرگو» به پیروزی رسید و فینالیست شد و گئورک مخیان در مقابل «اندراسیان آرمان» هم کشور خود از ارمنستان به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

در وزن 74  کیلوگرم «مصطفی حسین خانی» در مقابل «محمد نخودی» پیروز شد و فینالیست شد و در طرف دیگر «محمدصادق فیروزپور» در مقابل «جمال خدابنده لو» پیروز شد و فینالیست شد.

در وزن 86 کیلوگرم «جلال زمان» با پیروزی بر «حمیدرضا علی بخشی» پیروز شد فینالیست شد و در طرف دیگر«احمد بذری» با موفقیت در مقابل «مارکوسیان مهر» فینالیست شد.

در وزن 92 کیلوگرم هم «حسین شهبازی» برابر «عزت الله اکبری» به پیروزی رسید و فینالیست شد و در طرف دیگر «محمد جواد ابراهیمی»، «ارشک محبی» را شکست داد و فینالیست شد.

در مسابقات پنج وزن اول و در وزن 57 کیلوگرم «علیرضا سرلک» با پیروزی در مقابل «آرسن هاروتیان» از ارمنستان به قهرمانی دست پیدا کرد.

در وزن 65 کیلوگرم «میثم نصیری» با شکست «ابوالفضل حاجی پور» قهرمان شد و در وزن 79 کیلوگرم «علی سوادکوهی» با شکست «امیرحسین کاووسی» به مقام قهرمانی رسید.

در وزن 97 کیلوگرم «مجتبی گلیج» با شکست «جواد نظری» قهرمان شد و در وزن 125 کیلوگرم هم «پرویز هادی» با شکست «امین طاهری» به قهرمانی دست پیدا کرد.

در این مسابقات «عزت الله اکبری» و «رضا افضلی» پس از باخت در مقابل حریفان خود از دنیای کشتی خداحافظی کردند.

در عصر روز دوم مسابقات مراسم  افتتاحیه مسابقات با حضور معاون وزیر ورزش، استاندار کرمانشاه،مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس و شهردار کرمانشاه برگزار شد و مسئولین در مراسم به مقام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و جهان پهلوان تختی با اهدای گل ادای احترام کردند.

از نکات قابل توجه مسابقات امروز اعلام عدم صدور مجوز مسابقه «سبحان یاری» پس از وزن کشی و قرعه کشی و تنها چند دقیقه قبل از مسابقه بود که این ورزشکار را با دلی شکسته راهی منزل کرد.

مسابقات فینال پنج وزن دوم و اختتامیه مسابقات فردا ساعت 16 عصر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات