معاون سرمایه انسانی بسیج سپاه امام سجادعلیه السلام استان هرمزگان:
سرهنگ دوم پاسدار حسین زعیمی از فراخوان عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان خبر داد و گفت : رسیدگی به امور رفاهی بسیجیان هدف ماست.
کد خبر: ۹۲۰۶۹۴۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدار حسین زعیمی معاون سرمایه انسانی بسیج سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بابیان اینکه صندوق ذخیره بسیجیان از سال1376 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید گفت : رسیدگی به امور رفاهی بسیجیان هدف ماست
وی با بیان اینکه صندوق ذخیره بسیجیان در قالب طرح( سحاب) دربخش های مختلف اشتغالزایی و کار افرینی، خدمات بیمه، تسهیلات  قرض الحسنه و  سایر برنامه ها متناسب با هرسال به بسیجیان خدمات رسانی میکند.
سرهنگ زعیمی با اشاره به اهمیت و ضرورت مسئله ایجاد اشتغال برای جوانان افزود : از مزایای طرح های صندوق ذخیره بسیجیان در این راستا میتوان به ایجاد اشتغال با امنیت شغلی بالا و درامد زایی قابل قبول برای جوانان عضو فاقد شغل اشاره نمود.
معاون سرمایه انسانی بسیج سپاه استان هرمزگان گفت : این صندوق در راستای حل مشکلات معیشتی خرد بسیجیان عضو، اقدام به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 36ماهه نموده است واین تسهیلات درقالب هزینه معیشتی ،کمک هزینه ازدواج،جهیزیه،کمک هزینه درمان ،کمک هزینه اشتغال خانگی با معرفی به بانک های عامل صورت می گیرد و در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر صندوق به بسیجیان مقرر شده است تسهیلات وام به شهرستان ها و نواحی استان اعطا گردد.
 معاون سرمایه انسانی بسیج سپاه امام سجاد(ع)،به دیگر امتیاز عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان اشاره کرد و افزود : بسیجیان عضو صندوق همچنین میتوانند از خدمات بیمه مکمل با پرداخت حق بیمه به مبلغ 60هزارتومان سالیانه از خدمات بیمه بهرمند شوند.
سرهنگ زعیمی در پایان خاطرنشان کرد : بسیجیان جهت اطلاع از خدمات میتوانند به سایتwww.szbasijian.irمراجعه نموده ویا به شماره تماس 09179775030(نماینده صندوق)تماس حاصل نمائید.

ارسال نظرات