مسئول پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: تا آخر هفته آینده بطور میانگین دما در طول شبانه روز ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۲۰۶۹۵۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، خسروسیف‌پناهی شعبانی اظهار کرد: باتوجه به بررسی و تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی تا اواخر صبح فردا همچنان احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در بعضی از نقاط استان وجود دارد.

وی افزود: به علت افزایش سرعت وزش باد تا ظهر امروز شنبه امکان وقوع کولاک برف در گردنه‌ها و ارتفاعات استان نیز مورد انتظار است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی کردستان عنوان کرد: تا اواخر وقت یکشنبه هوای استان نسبتا آرام و پایدار بوده و بجز پوشش موضعی ابر گاهی وزش باد و مه صبحگاهی پدیده قابل توجه دیگری نخواهیم داشت.

شعبانی بیان کرد: از اوایل صبح دوشنبه تا اواخر وقت همان روز با عبور موج تراز میانی جو از نیمه شمالی کشور شاهد بارش‌هایی پراکنده در سطح استان خواهیم بود که در مجموع قابل توجه نیست.

وی با بیان اینکه برای روز سه‌شنبه هیچ  پدیده بارشی پیش‌بینی نمی‌شود، ادامه داد: از لحاظ دمایی تا آخر هفته آینده بطور میانگین دما در طول شبانه‌روز ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد کاهش پیدا کرده و یخبندان شبانه و صبحگاهی بخصوص صبح یکشنبه در سطح منطقه تشدید خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات