مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد گفت: در بیان اقتدار انقلاب اسلامی همین بس که از بعد جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات حمله به مواضع آمریکا را نداشت اما ما به انتقام خون شهید سلیمانی این کار را قدرتمندانه انجام دادیم.
کد خبر: ۹۲۰۶۹۶۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید که پیامبر اکرم(ص) در حالی بیرق اسلام را برافراشت که یاران او از مستضعفان بودند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در زمان پیامبراکرم(ص)، کفار افرادی که اسلام می‌آوردند ضرب و شتم می‌کردند و می‌ترساندند ابراز داشت: اگر به تاریخ انقلاب نگاه کنیم می‌بینیم که حکومت طاغوت همین اقدامات را علیه انقلابیون انجام می‌داد.

 

وی با جنگ تحمیلی و تحریم‌ را ابزار دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی و در تمامی فراز و نشیب‌ها با ایستادگی و مقاومت از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

 

تسخیری با تاکید بر اینکه پیامبر اسلام هیچگاه از اقدامات کفار و مشرکان نترسید و باقدرت در مسیر بالا بردن بیرق اسلام عزیز گام برداشت ابراز داشت: زمانی که فردی برای کسب رضای الهی و برافراشتن پرچم اسلام ایستادگی کرده و به خدا اتکا کند، قطعا خداوند متعال نیز به او نصرت عطا می‌کند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران گفت: تحریم‌های ظالمانه، ایجاد فتنه، تهاجم فرهنگی، ترور و ایجاد جنگ اقتصادی از جمله اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

 

تسخیری با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد خاطرنشان کرد: در بیان اقتدار انقلاب اسلامی همین بس که از بعد جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات حمله به مواضع آمریکا را نداشت اما ما به انتقام خون شهید سلیمانی این کار را قدرتمندانه انجام دادیم.

 

وی با بیان اینکه آمریکا یک طبل توخالی است عنوان داشت: ملت ایران به جهانیان ثابت کرده است که آمریکا فقط دروغ می‌گوید و در عمل توان دفاع از خود را ندارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور پرشور مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شهادت این شهید والامقام برای ما بسیار سنگین بود اما ملت ایران را در مسیر حرکت خود مستحکم‌تر کرد.

 

تسخیری با بیان اینکه مسئولان و مردم باید شکرگذار نعمت جمهوری اسلامی باشند افزود: مسئولان باید قدردان ملت بزرگ ایران باشند و صرفا در مسیر خدمت به مردم کار کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات