خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر شهیدان جنایت رژیم تروریستی آمریکا در مسجد خاتم الانبیا روستای ولی آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۰۲۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم گرامیداشت شهید والا مقام، سردار سرافراز و سلحشور اسلام، حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا به همت مسئولان روستای ولی آباد و با دعوت از سردارابوالقاسم چمن فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) و سرهنگ مهدی الهی راد فرمانده ناحیه مقاومت اسفراین و با حضور کارکنان سپاه و بسیج ، فرمانداری ، نیروی انتظامی و سایر نهادها در مسجد خاتم الانبیاء روستای ولی آباد برگزار شد.

 سردار چمن، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به مقام و منزلت شهدا از دیدگاه خداوند و ائمه، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی، سال ها به دنبال شهادت بود که سرانجام بعد از سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشراری همچون آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل گشت که شهد شیرین این شهادت گوارای ایشان باد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند: انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای همراه ایشان آلودند یادآور شد: به لطف خداوند منان توسط سربازان و رزمندگان اسلام، در همان ساعت شهادت سردار دلها، انتقام سختی را از آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش گرفتیم و خواهیم گرفت . چراکه آنان یک ملت را داغدار کردند.

همچنین وی اشاره داشت به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با فریاد های رسا و بلند به استکبار جهانی نشان دهیم که اگر یک سلیمانی را گرفته همه سلیمانی هستیم و همان افکار را تا ابد در قلبها و رفتارمان نگه می داریم و با حضور در انتخابات دوم اسفند، نشان از تبعیت محض از ولایت فقیه را به اثبات خواهیم رساند.

گفتنی است؛ پایان مراسم با روضه خوانی و عزاداری سردار شهید حاج  قاسم سلیمانی همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها