نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران :

هر زمان گوش به فرمان ولایت باشیم، پیروزیم

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه هر وقت جبهه حق گوش به فرمان ولایت باشند پیروز خواهد شدگفت:‌هیچوقت تا به امروز هم جبهه کفر مورد هجمه قرار نگرفته و تحقیر نشده است.
کد خبر: ۹۲۰۷۰۳۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمانی دهه اول فاطمیه اول با شهادت سردار سپهبد سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش، مردم شهید پرور شهرستان نوشهر از گلزار شهدای گمنام نوشهر  به سمت مصلای نوشهر به دسته روی و عزادای بپرداختند.

 در ادامه برنامه  حجت الاسلام و المسلمین یدالله غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا )سلام الله علیها )و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت که از اول خلقت جنگ بین حق و باطل بوده است .

هر وقت گوش به فرمان ولایت باشیم، پیروزیم

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه ما دو جبهه بیشتر نداریم جبهه حق و جبهه باطل، افزود:‌ما در زیاررت عاشورا علاوه بر لعنت بر شمر و یزید به مسببین این حادثه لعنت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه بحمدالله ما امروز در جبهه حقیم، اضافه کرد:‌امروز جبهه باطل ما را تحریم می کند چیزی جدیدی نیست این ریشه در تاریخ دارد.

هر وقت گوش به فرمان ولایت باشیم، پیروزیم

حجت الاسلام غلامی با تصریح براینکه ما در طول تاریخ هیچوقت مثل امروز مقابله جبهه حق و جبهه باطل به این شدت اتفاق نیفتاده است، گفت:‌جبهه باطل تمام امکانات خود را بکار گرفته است و جبهه جق هم هیچوقت مثل امروز یار نداشته است.

هر وقت گوش به فرمان ولایت باشیم، پیروزیم

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان با تاکید براینکه هر وقت جبهه حق گوش به فرمان ولایت باشند پیروز خواهد شدگفت:‌هیچوقت تا به امروز هم جبهه کفر مورد هجمه قرار نگرفته و تحقیر نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار