خبرهای داغ:
مدافع حرم و همرزم سردار شهید سلیمانی گفت: اخلاص، نماز اول وقت، تسبیحات و اشک بر امام حسین(ع)، رمز موفقیت حاج قاسم بود.
کد خبر: ۹۲۰۷۰۳۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید احمد موسوی، معروف به "سید ابوتراب" از همرزمان سردار سلیمانی و از مدافعان حرم امشب (19 دی) در مراسم شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و بزرگداشت شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، که در محل شبستان امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) شهرستان بجنورد برگزار شد، شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را قهرمان جنگ با داعش خواند و گفت: حاج قاسم با شکست داعش، اقتدار اسلام و مقاومت اسلامی را در منطقه به دنیا نشان داد.

وی افزود: او تمامی نقشه‌های آمریکا را به هم زد و مقاومت اسلامی را در منطقه تثبیت کرد.

سید ابوتراب با اشاره به جنایات و وحشیگری های داعش در سوریه و عراق، اظهارداشت: اگر جانفشانی ها و ازخودگذشتگی های حاج قاسم و رزمندگان و شهدای مدافع حرم نبود، امروز داعش در خاک ایران به جنایت و غارتگری می پرداخت.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از دل بستگی به فرزندان و همه زندگی خود برای امنیت ما گذشتند، افزود: باید قدر شهدای مدافع حرم و خانواده های آنان را بیشتر بدانیم، چرا که خاک ریز کشور ما در سوریه بود.

سید موسوی  شجاعت و دلاوری حاج قاسم را بی همتا برشمرد و خاطرنشان کرد: زمانی که ابوبکر البغدادی در مسجد نور در موصل در حال خواندن خطبه بود، حاج قاسم سلیمانی در صف مردم نشسته بود.

وی گفت: اخلاص، نماز اول وقت، تسبیحات و اشک بر امام حسین(ع)، رمز موفقیت حاج قاسم بود.

مدافع حرم و همرزم سردار شهید سلیمانی در ادامه با اشاره به شهادت حضرت فاطمه(س)، بیان داشت: حضرت فاطمه(س) اولین شهید مدافع حرم بود، چرا که جان خود را برای دفاع از امام زمان خود فدا کرد.

گفتنی است، این مراسم با تلاوت قرآن و نوحه خوانی به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ادامه یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها