سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگلی ولی فقیه در سپاه خلخال؛ سردار سلیمانی با روحیه انقلابی‌گری در مقابل توطئه‌های غرب ایستاد، هر چند این سردار بزرگوار به شهادت رسید، ولی هزاران سردار سلیمانی امروز با تاسی از آن شهید بزرگوار در مقابل توطئه‌های آمریکا و استکبار خواهند ایستاد.
کد خبر: ۹۲۰۷۰۴۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
سردار سلیمانی با روحیه انقلابی‌گری در مقابل توطئه‌های غرب ایستاد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام جعفر توحیدی پیش از ظهر امروز در مراسم پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم خلخال، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را سرباز ولایت دانست و اظهار کرد: انقلابی‌گری و ولایت‌مداری شاخصه‌های اصلی این سردار بزرگوار بود.

وی افزود: سردار سلیمانی با روحیه انقلابی‌گری در مقابل توطئه‌های غرب ایستاد، هر چند این سردار بزرگوار به شهادت رسید، ولی هزاران سردار سلیمانی امروز با تاسی از آن شهید بزرگوار در مقابل توطئه‌های آمریکا و استکبار خواهند ایستاد.

وی بیان داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تمام عمر خود را در جهت مقابله با استکبار سپری کرد و در مقابل داعش و جرثومه فسادی که آمریکا ایجاد کرده بود به خوبی ایستاد.

توحیدی با اشاره به استقبال پرشور ملت ایران در مراسم تشییع این مجاهد نستوه اذعان داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام دوران خدمت لحظه‌ای به زندگی مادی فکر نکرد و تمام عمر خود را فدای اسلام و انقلاب کرد.

حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه شهرستان خلخال نیز در این مراسم از حضور پرشور مردم شهیدپرور خلخال که بیش از ۵۰۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در هفته اخیر با برگزاری مراسمات شایسته و در شأن سردار دل‌ها علاقه خود را به وی و انقلاب نشان دادند، قدردانی کرد.

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد و این ملت در روز‌های اخیر قدرشناسی از زحمات آن بزرگوار را به جای آوردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال گفت: این شناخت ملت‌های جهان از شخصیت حاج قاسم سلیمانی است که چندین روز پس از شهادتش هنوز موج دلدادگی به این سردار در کشور‌های مختلف به چشم می‌خورد.

گفتنی است؛ در حاشیه مراسم با حضور مادحین استانی در سوگ مالک اشتر زمان سینه‌زنی و عزاداری انجام شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار