خبرهای داغ:
شهید قاسم سلیمانی مولودی و پرورش یافته مکتب حضرت زهرا (س) است
کد خبر: ۹۲۰۷۱۵۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت مجلس بزرگداشتی با حضور امام جمعه موقت اهواز ؛ امام جمعه؛ فرماندهی سپاه پاسداران ؛ فرماندار و سایر مسئولین ادارات ؛ بسیجیان و پاسداران و نیروهای نظامی وغیر نظامی و سایر اقشار مختلف مسجدسلیمان مردم روز چهارشنبه ۹۸/۱۰/۱۸ در مکان مصلی نماز جمعه برگزارشد .

امام جمعه موقت اهواز گفت : خداوند عزت را رایگان به هرکسی نمی دهد یکی از کارهایی که این شهید بزرگوار انجام می داد تلفنش را به بچه های شهدا می داد که هرموقع دلشان تنگ شد با او تماس بگیرند و حاج قاسم در هر شرایطی که پیش می آمد بخشی از وقت خود را به این عزیزان اختصاص می داد.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در جمع مردم شهید پرورمسجدسلیمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت گفت : قدرتمند ترین مرد خاورمیانه ژنرال قاسم سلیمانی است شهیدقاسم سلیمانی مولودی و پرورش یافته مکتب حضرت زهرا (س) است وی مکانی را در کرمان به نام بیت الزهرا تاسیس کرده بود و در ایام فاطمیه آن جا را برای برپایی مراسمات عزاداری حضرت زهرا (س) اداره می کرد.

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: متاسفانه جوانان ما شهدایی چون زمان محمودی را به خوبی نشناختند از زمان محمودی تا حاج قاسم یک ویژگی مشترک داشتند آن ها در مکتب حضرت فاطمه (س) است هرکسی که
که به ایشان ارادت کند و همه کارهای وی خالصانه در راه رضای خدا باشد خادم حضرت زهرا (س) می شود حاج قاسم خودش می دانست که برای ایام فاطمیه سال دیگر حضور نخواهد داشت و شهید می شود.
وی ادامه داد: این خواست خدا بود بعد از یک عمر مجاهد و فداکاری و صرف جوانی خود در دفاع از کشور ما و سایر ملت های مظلوم در مقابل دشمن در سحرگاه جمعه شهید شود هفته او مصادف با شهادت ایام فاطمیه و چهلم وی هم زمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن شود.
وی در ارتباط با خصوصیات این شهید بزرگوار گفت : این بنده خوب خدا حق ماموریت برای ماموریت های خود شاید در دورترین نقاط در سایر کشورهای دیگر بود نمی گرفت در زندگی ساده زیستی را پیشه کرده بود. این مرد بزرگ که داعش را له کرد می رود که با شهادت خود آمریکا را زیر پا بگذارد.
حاجتی عنوان کرد: خداوند عزت را رایگان به هرکسی نمی دهد یکی از کارهایی که این شهید بزرگوار انجام می داد تلفنش را به بچه های شهدا می داد که هرموقع دلشان تنگ شد با او تماس بگیرند و حاج قاسم در هر شرایطی که پیش می آمد بخشی از وقت خود را به این عزیزان اختصاص می داد.
وی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود تاکید کرده بود که او را کنار شهید حسین یوسف الهی به خاک بسپارند و روی سنگ قبرش این متن سرباز قاسم سلیمانی را بنویسند.
حاجتی تصریح کرد: کسی که وجودش را صرف حضرت فاطمه زهرا (س) کند خداوند حب او را در دل ها قرار می دهد این بنده خوب خدا جسمش را در راه رضای خدا در طول زندگی خود فدا کرد.
وی یادآورشد : هرچه قدر مقام معظم رهبری این نکته را گوشزد کردند که گوش به آمریکا نکنید و با آن ها مذاکره نکنید ولی در جواب وی می گفتند ما زبان دیپلماسی را می دانیم و نیاز به مذاکره هستند تا اینکه رفتند مذاکره کردند در نهایت مشاهده کردیم که آمریکا و هم پیمانانش سرشان را کلاه گذاشتند و هیچ نتیجه ای از این مذاکرات حاصل نشد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بعد از جنگ‌جهانی دوم هیچ سابقه نداشت که اینگونه با آمریکایی ها برخورد جدی صورت گیرد مقام معظم رهبری در همان ساعات اولیه شهادت این شهید بزرگوار این پیام را منتشر کرد که انتقام سخت می گیریم .
وی اظهارکرد: فرمانده کل سپاه پاسداران نیز این نکته را خطاب به آمریکا گفت که اگر خیره سری کنید و جواب ما را بدهید آن جایی را که شما دوست دارید یعنی اسراییل را با خاک یکسان می کنیم.
حاجتی در خاتمه افزود : ندای این مردم وشعار این مردم شعار امام حسین (ع) هیهات من ذلت است .
در پایان این برنامه مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) در بزرگداشت مقام این شهید بزرگوار و سایر شهدای دیگر و همچنین آغاز ایام فاطمیه به مداحی و عزاداری پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها