خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه شهید سلیمانی را آبروی بشریت و اسلام دانست و افزود: بشریت مدیون خون شهید سلیمانی است، جامعه بشری وام دار و بدهکار خون این شهداست.
کد خبر: ۹۲۰۷۱۶۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در جمع عزاداران روستای داش آتان با تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی افزود: همانا جهاد و شهادت دری از درهای بهشت است که خداوند متعال بر روی بندگان خاص خود باز می کند.

وی با بیان اینکه عزت جامعه اسلامی با شهید است افزود: تمام شهدای والا مقام یک ویژگی خاصی داشتند که خداوند متعال آن ها را آسمانی کرد.، آن ها از جان، مال، آبرو و خانواده خود گذشتند تا سربلند زندگی کنیم در مقابل دشمن سر خم نکنیم.

رشیدی شهید سلیمانی را آبروی بشریت و اسلام دانست و افزود: بشریت مدیون خون شهید سلیمانی است ، جامعه بشری وام دار و بدهکار خون این شهداست.

فرمانده سپاه مراغه تبدیل تهدید به فرصت را از خصوصیات بارز شهید سلیمانی عنوان و اظهارداشت: هنری که شهید سلیمانی از خود نشان دادتبدیل تهدید به فرصت در کشور بود در حالی که این شاخصه در مدیران امروز جامعه ما خیلی کم است.

وی پیام مراسم تشییع با شکوه سردار سلیمانی را برای دوستان وحدت و یکپارچگی توصیف کرد و گفت: از خداوند متعال سپاسگزارم که دشمنان ما را نادان قرار داده که نمی دانند خون جوانان و سرداران پایه های انقلاب ما را مستحکم تر می کند.

وی به فرمایش حضرت امام راحل (ره) که فرموده بود بکشید ملت ما را هرچه قدر بکشید ملت ما بیدار تر می شود اشاره ای کرد و افزود: شهدا مظهر قدرت کشور و نظام هستند ، هرچه قدر شهید تقدیم نظام کنیم نظام ما قدرتمندتر می شود.

رشیدی در بخش دیگر سخنان خود از خصوصیات فردی شهید سلیمانی یاد کرد و گفت: شهید سلیمانی از تمام ویژه گیهای برجسته و بسیار عالی یک انسان خوب از همه لحاظ و جوانب برخوردار بود.

وی خط قرمز سردار سلیمانی را آرمان شهدا و انقلاب دانست و ادامه داد: ایشان در طول عمر با شرف خود فکرش و عملش انقلابی بود و انقلابی هم ماند.

ارسال نظرات