خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: با شهادت سردار سلیمانی سناریوی ایران ستیزی در منطقه خنثی شد و تصویب خروج آمریکاییها از عراق از دیگر برکات شهادت سردار دل ها بود.
کد خبر: ۹۲۰۷۱۸۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (ع) مراسم ویژه شهادت حضرت زهرا (س) و هفتمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی ویارانش در جمع رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) برگزار شد.

غلامرضایی کارشناس مسائل سیاسی در این برنامه درباره شخصیت برجسته حضرت زهرا (س) گفت:حضرت فاطمه (س) در خانه ای کوچک انسان هایی تربیت کرد که از عالم خاکی به عالم ملکوت رسیدند و شخصیتی است که در امت اسلامی از مقام ولایت وامامت دفاع کرد تا جایی که هم جسم وجان خودش وهم فرزندش محسن را در این راه اهدا کرد.

وی در ادامه افزود: حاج قاسم سلیمانی نیز با الهام از این بانوی بزرگواردرخانه ای کوچک و روستایی بسیار دورافتاده بدنیا آمد اما خیلی زود با الگو ازائمه اطهار مراحل تکامل خود را سپری کرد و توانست بر دلها حکومت کند.

غلامرضایی تصریح کرد: با شهادت سپهبد سلیمانی 10 اتفاق راهبردی به وقوع پیوست که خنثی شدن سناریوی ایران ستیزی در منطقه ، تقویت دو ملت ایران وعراق، ترمیم آسیب بوجود آمده براثر اغتشاشات، تصویب خروج آمریکاییها از عراق، بازگشت امنیت به شهرهای زیارتی عراق، تصویب گنجاندن جنایات آمریکا در کتب درسی، اثبات ناکارامدی مذاکرات با آمریکا، ناامن شدن کل منطقه برای نیروهای آمریکایی و اثبات قدردانی مردم از خادمین ملت از اتفاقات حاصله است.

لازم به ذکر است در ادامه مراسم حاضران از مداحی برادر شمس در مدح حضرت زهرا وشهدای اخیر استفاده کردند.

در ادامه تصاویری از این مراسم مشاهده می کنیم:

ارسال نظرات
پر بیننده ها