آیت الله عالمی گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی سبب خواهد شد تا جایگاه انقلاب ایران به شکل ویژه تری در دنیا شناخته شود.
کد خبر: ۹۲۰۷۱۹۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
آیت الله حسن عالمی درحاشیه سی و نهمین یادواره شهدای هویزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی سبب خواهد شداین انقلاب به صورت ویژه‌تر شناخته شود اظهارداشت:شرایط و جایگاه انقلاب در جهان به شکل صریح ترو سریع تری بعد از این اتفاق به پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا هیچ گاه هدر نخواهد رفت تاکید کرد: شهید فریاد بلندی است در طول تاریخ که نباید بگذاریم جای خالی آن در جامعه احساس شود.

نماینده، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی پیام بلند وویژه‌ای برای محور مقاومت در پی دارد افزود: اصل جریان شهادت در نگاه دینی و اعتقادی ما این است که شهید زنده است و رزمندگان محور مقاومت با اتکا به خون این شهدا به پیروزی‌های ارزشمندی دست خواهند یافت.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره اینکه شهدا هویزه اوج مظلومیت را در میان شهدا هشت سال جنگ تحمیلی داشتند تصریح کرد: این اتفاق نقطه عطفی در جریان هشت سال دفاع مقدس شد تا ورق جنگ به سمت ایران برگردد.

آیت الله عالمی با تاکید بر اینکه خونخواهی از شهدای هویزه روحیه وصف ناپذیری را برای رزمندگان ایجاد کرد تا انتقام آن‌ها را بگیرندعنوان کرد: خونخواهی از شهدای هویزه باعث شدد تا عملیات‌ها بعدی جبهه حق به پیروزی‌های دشمن شکنی دست پیدا کند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها