خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی هوانیروز مسجدسلیمان گفت: باید در این برهه حساس راه و چاه را از هم تشخیص داد راه اصلی همان را ه ولایت فقیه و راه سیدعلی خامنه ای است و چاه ترامپ و آمریکا و نظام سطه گری است.
کد خبر: ۹۲۰۷۲۸۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان؛ مراسم بزرگداشت یاد و خاطر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت پایگاه مقاومت راضیه حوزه مقاومت بسیج حضرت صدیقه (س) و حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران مسجدسلیمان  باحضور بسیجیان ؛ مسئول عقیدتی هوانیروز ؛ فرمانده هان حوزه و بسیجیان و اقشار مختلف مردم روز جمعه ۹۸/۱۰/۲۰ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ریل وی برگزارشد.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام و المسلمین سلگی مسئول عقیدتی پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان در جمع بسیجیان و نمازگزاران این مسجد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت اظهار کرد: نسبت به مسائل اطراف باید هوشیار بود نباید فریب دشمن را خورد ؛ دشمن دنبال این است با ترور بسیجیان و طلاب و افراد ارزشی به نظام ما ضربه بزند. َ
وی افزود : امشب با خون این شهدا عهد ببندیم که ادامه دهنده راه آن ها باشیم .
این مقام مسئول گفت : باید در این برهه حساس راه و چاه را از هم تشخیص داد راه اصلی همان را ه ولایت فقیه و راه سیدعلی خامنه ای است و چاه ترامپ و آمریکا و نظام سطه گری است.
وی گفت : هرچه سید علی فرمان دهد باید اطاعت کنیم هم اکنون نیز که درایام فاطمیه قرار داریم باید نسبت به شناخت ویژگی های حضرت زهرا (س) بصیرت پیدا کنیم ایشان مادر همه محبین و شیعیان است.
سلگی خاطرنشان کرد: باید مسیر صحیح را تشخیص دهیم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ودیگر شهدای گرانقدر ما تکه تکه شدند تا راه را به ما نشان دهند.
وی تصریح کرد: در هر صنف وشغلی و مقامی باشیم بسیجی و یاور سپاه خواهیم بود و دراین راه خون می دهیم.
وی در خاتمه افزود: قاسم سلیمانی محبت اهل بیت (ع) و ولایت فقیه را دردل داشت و عاقبت به خیر نیز شد باید نماز و روزه ؛ حج و همه کارهای نیک ما با محبت علی (ع) و اهل بیت ایشان عجین باشد تا به درگاه الهی پذیرفه شوند.
در این برنامه که به همت پایگاه مقاومت بسیج راضیه (س) حوزه مقاومت بسیج حضرت صدیقه (س) و حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب یپاه پاسداران مسجدسلیمان برگزارشده بود کودکان و نوجوانان در کنار بزرگتر ها و سایر اقشار مردم حضور پیدا کردند با مداحی مداح اهل بیت روزبه بهداروند به عزاداری برای سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرداختند.

در پایان این برنامه ضمن مداحی خاطره ای از زندگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگوی ارزشی در زندگی شخصی و اجتماعی بیان کردند.

افزودنی است از منطقه ریل وی مسجدسلیمان
شهدایی چون موسی بخشی؛ سعید افرا ؛ محمد قلی پور ؛ غلامرضا آسترکی ؛ محمدرضا بهرامی ؛ رضا بابا ؛ محمد اکبری ؛ راه علی صالحی ؛ محمد زراسوند؛ عزت الله رسوالی حاجتمراد غفاری ؛ابوالقاسم دهقان ؛ شاهپور فرضی کاهکش؛ هرمز کریمی؛ شاهپور سیدی حاجتمراد فرجی؛ زلفعلی صادق پور ونادر محمودی جان خود را در راه دفاع از ارزش های اسلامی در دوران دفاع مقدس مقدس تقدیم کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها