خبرهای داغ:

از استینگر تا قیام تهرانی مقدم در عین الاسد !!

تهرانی مقدم شهید دانشمند با اجاره یک کانکس و دو اتاق شروع به مهندسی معکوس موشک های اسکاد لیبی کردند، در نهایت با پایان جنگ و زعامت امت به دست رهبر انقلاب صنایع به کمک صنعت هوا فضا آمدند
کد خبر: ۹۲۰۷۳۵۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

خبرگزاری بسیج: با حملات گسترده ایران به تجاوزگری های صدام و پیروزی های مختلف در جبهه جهان استکبار به کمک آمدند تا بتوانند صدام را سرپا نگه دارند زیرا مهار انقلاب را در جنگ می دانستند، با واگذاری هواپیماهای میراژ فرانسوی و میگ روسی سقف پروازی و برد هواپیماها افزایش یافت لذا بمباران شهرهای ایران با تلفات سنگین مواجهه شد، پس از آن با موشک باران دزفول، تهران، اصفهان و چند شهر دیگر ایران، جنگ از مرزها به داخل کشور و غیر نظامیان کشیده شد.

 

بمباران مدرسه دخترانه میانه، موشک باران دزفول تهران و اصفهان کرمانشاه را کسی فراموش نخواهد کرد. اجساد دانش آموزان معصوم در مدرسه بروجرد، اندیمشک شهر هزارو یک شهید. همگی نشان از مظلومیت ایران داشت.

محسن رفیق دوست عازم لیبی می شود و ۷فروند موشک برد کوتاه ۳۰۰کیلومتر دریافت می کند. وقتی مستشاران آماده شلیک شدند کارکنان لیبیایی وابسته به معمر قذافی از شلیک خود داری کردند چمدانها را بستند و عازم فرودگاه شدند. شلیک اول به زمین های زراعی سرپل ذهاب برخورد کرد. پس از مشورت با مستشاران سوری معلوم شد کیت های هدایتگر را با خود برده اند. بررسی چمدانها مشخص شد که وسایل آنها حاوی کیت های هدایتگر موشک است.

عملیات کربلای ۵شروع و ایران از داشتن گلوله های سلاح توپ و خمپاره در مضیقه است. رفیق دوست با حافظ اسد صحبت می کند و بلافاصله بیش از ۱۵۰۰تن مهمات بارگیری و به مقصد جنوب کشور حرکت می کند. سوریه تحریم سلاح ایران را نادیده می گیرد.


ایران با دستگیری یک باند مواد مخدر موفق به کشف موشک های استینگر دوش پرتاب حرارتی می شود. ۵۰۰قبضه از این سلاح وارد چرخه دفاع می شود.

موشک های کرم ابریشم ساخت چین و فونیکس که برد انها کمتر از ۲۵ کیلومتر است برای هدف قرار دادن تانک ها و هلی کوپترها مورد استفاده قرار می گیرد. برای زدن تانک ها از موشک مالیوتکا با پایه ۸۰سانتی متری و ارتفاع پروازی ۴تا ۸متر و برد ۵۰۰متر نیز استفاده می شد.

حسن تهرانی مقدم با یک تیم به سوریه اعزام می گردد، ارتش سوریه کار با موشک های اسکاد با برد۲۵۰کیلومتر را به آنها آموزش می دهد. پس از ۶ماه، دوره اپراتوری پایان و اولین تیم هوافضا و موشکی شکل می گیرد. تهرانی مقدم به همراه سایر دوستان خویش موشک های لیبیایی را بررسی و اورهال کرده و اولین شلیک به عراق موفق آمیز است. باشگاه افسران و بانک رافدین عراق منهدم و بیش از ۲۰۰کشته حاصل شلیک تهرانی مقدم به دنیا گزارش می شود.

آمریکا و تمام جامعه جهانی و اروپا وارد جنگ مستقیم با ایران می شود. بیش از ۸۲ ناو و کشتی جنگی به همراه هزاران سرباز در خلیج فارس بزرگترین تجمع دریایی قرن را رقم میزنند. برخی از دوستان با ترس فریاد صلح دادند، امام مستضعفان فر مودند: از هیاهوی ابرقدرتها در خلیج فارس نترسید که هیچ غلطی نمی توانند بکنند. حمله به شهرهای ایران متوقف و جنگ نفتکش ها آغاز میگردد.

تهرانی مقدم شهید دانشمند با اجاره یک کانکس و دو اتاق شروع به مهندسی معکوس موشک های اسکاد لیبی کردند، در نهایت با پایان جنگ و زعامت امت به دست رهبر انقلاب صنایع به کمک صنعت هوا فضا آمدند، هاشمی رفسنجانی برای تکمیل سامانه پدافندی کشور توانست سامانه اس ۲۰۰ را از روسیه در دوران گورباچف خریداری کند،
اولین موشک با برد ۲۵۰، ۳۰۰کیلومتر ساخت کشور رونمایی شد که ساحل به دریا، زمین به زمین بودند.
پس از این اقدام غربیها به سردمداری آمریکا با تمام توان به تحریم صنایع هوافضا ادامه دادند. موشک های شهاب ۱با برد ۵۰۰کیلومتر زنگ خطر را برای همه دشمنان به صدا درآورد. با عبور تیم تهرانی مقدم از خط قرمز ترسیم شده برای غربیها و اسراییل، دایره امنی تا شعاع ۵۰۰کیلومتری دور ایران کشیده شد.

غرب تلاش خود را بکار گرفت تا جلوی افزایش برد موشک های ایران را بگیرد و از رسیدن به اسراییل باز ماند، اما تهرانی مقدم شهید علم از تمام تله ها عبور کرد، برد موشک ها به ۱۲۰۰کیلومتر رسید، اسراییل در تیر راس است.

از استینگر، فونیکس و کرم ابریشم با برد ۲۵کیلومتر به قیام تهرانی مقدم در عین الاسد، رسیدیم. قبل از اینکه آرزوی تهرانی مقدم محو اسراییل محقق شود، موشک هایش به سر ارباب اسراییل خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار