اصل نیرو‌های مسلح و خدماتی را که برای حفظ امنیت نظام کردند، هیچوقت نادیده نمی‌گیریم، اما مسببین این حادثه باید محاکمه شوند.
کد خبر: ۹۲۰۷۳۶۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجیده ملایی باغینی مادر شهیده «زهرا حسنی سعدی» از شهدای سانحه سقوط هواپیمایی اوکراینی شنبه شب در حاشیه دیدار مسئولان استان قم اظهار داشت: این ما هستیم که باید این مصیبت جانسوز را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت بگوییم، زیرا ایشان دو تن از نخبگان علمی ولایی خویش را در این سانحه از دست دادند.

به احدی اجازه سوء استفاده نخواهیم داد/اصل خدمات نیروهای مسلح را هیچ نادیده نمی گیریم

وی با عرض تسلیت به دیگر خانواده‌های شهدای این سانحه افزود: از محضر خود آقا می‌خواهم به طور جدی در قضیه سانحه سقوط هواپیما ورود پیدا کنند.

ملایی ادامه داد: درباره این موضوع اجازه دخالت به احدی نمی‌دهیم حتی بعضی از داخلی‌ها که بخواهند سوء استفاده کنند.

وی که از مدیران با سابقه آموزش و پرورش قم است، تاکید کرد: اصل نیرو‌های مسلح و خدماتی را که برای حفظ امنیت نظام کردند، هیچوقت نادیده نمی‌گیریم، اما مسببین این حادثه باید محاکمه شوند.

به گزارش دفاع پرس، پدر شهید محمد صالحه دیگر جانباخته سانحه و همسر شهیده زهرا حسنی سعدی نیز گفت: از خدای بزرگ می‌خواهم همانگونه که ما را از این آزمون سربلند بیرون آورد، سربلندی بیش از پیش مقام معظم رهبری و دیگر خدمتگزاران به این نظام و همچنین رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز مقدر فرماید.

ارسال نظرات