مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان البرز در بیانیه‌ای حمایت قاطع خود از سپاه و برنامه‌های این نهاد انقلابی در حمایت از مردم و نظام را اعلام کردند.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۱۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان البرز در بیانیه‌ای حمایت قاطع خود از سپاه و برنامه‌های این نهاد انقلابی در حمایت از مردم و نظام را اعلام کردند.

بیانیه مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان البرز در حمایت از سپاه پاسداران

متن کامل بیانیه مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان البرز در حمایت از سپاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا  (اسراء ؛ 80)

سیلی محکم توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انتقام خون شهدای مقاومت ، بر چهره جنایتکار و تروریست آمریکا بخشی از اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و آزادگان جهان و تحقق وعده نظام اسلامی بود که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه را التیام بخشید.

درپی وقوع حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ اوکراین و در بحبوحه تهاجم موشکی به پایگاه آمریکای جنایتکار و احتمال تاثیر اقدامات نظامی در این حادثه، متاسفانه تعدادی از هموطنان عزیز و اتباع سایر کشورها در سانحه هوایی جان باختگانند که ضایعه جبران ناپذیر و تأسف باری را برای کشور رقم زد.

اما مسئولیت شناسی سرداران سپاه و مایه گذاشتن از آبروی خویش در شرايطي كه پذيرش مسئوليت برای ایشان هزینه و تبعات دارد بسیار ستودنی و قابل تقدیر است و این در حالی است که مستکبران بسیار خطاها کرده اما بعهده نمی گیرند.

مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان البرز ضمن همدردی با خانواده های داغدار اعلام میدارد که اشتباه از یک فرد در این سازمان انقلابی و با صداقت و مردمی باعث نمی شود که خدمات ارزنده این نهاد مقدس را فراموش کنیم .

یقین داریم که به فرموده رهبری معظم در شرایط فتنه بارها ثابت شده است مردم به نظام اعتماد دارند، نظام را دوست دارند ، از نظام دفاع می کنند و با وقوع این اتفاق تلخ راه را برای فتنه های رسانه ای افراد ضدانقلاب باز نخواهند نمود.

در آخر مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان البرز حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در پشتیبانی و حمایت از مردم و نظام اعلام می‌دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها