خبرهای داغ:
این دانشگاهیان، شعارهای ساختارشکنانه و توهین به سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تجمع روز گذشته تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۳۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،جمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گرامیداشت جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی که با درگذشت تعدادی از دانشجویان نخبه کشور همراه بود، ضمن در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهایی علیه انگلیس و سوء استفاده کنندگان در دانشگاه تجمع کردند.

حاجی زاده بهانه‌س/ سپاه ما نشانه‌س + عکس

دانشجویان در این تجمع ضمن گرامیداشت جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی، نسبت به اتفاقات شب گذشته این دانشگاه که با میدان داری سفیر انگلیس همراه بود، اعتراض و انزجار خود را اعلام کردند.

حاجی زاده بهانه‌س/ سپاه ما نشانه‌س + عکس

دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهای "حاجی زاده بهانس/ سپاه ما نشانش"؛ "دانشجو بیدار است، از لاشخورها بیزارست"، "دانشجوی عزادار، دشمن هرچی کفتار" از سوء استفاده از کشته شدگان هواپیما و مردم داغدار ایران اعلام برات و اعتراض کردند.

دانشجویان با حضور در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه امیرکبیر با قرائت فاتحه، یاد جان‌باختگان سانحه بوئینگ 737 را گرامی داشتند.

حاجی زاده بهانه‌س/ سپاه ما نشانه‌س + عکس

همچنین این دانشگاهیان، شعارهای ساختارشکنانه و توهین به سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تجمع روز گذشته تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر را محکوم کردند.

حاجی زاده بهانه‌س/ سپاه ما نشانه‌س + عکس

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در ادامه تجمع خود، با انتقاد از سکوت سه روزه ستاد کل نیروهای مسلّح در اطّلاع‌رسانی درباره علّت سانحه هواپیما، بر ضرورت بررسی دقیق ابعاد این سانحه و اطّلاع‌رسانی شفاف تأکید کردند.

حاجی زاده بهانه‌س/ سپاه ما نشانه‌س + عکس

 

به گزارش خبرنامه دانشجویان، دانشجویان با تقدیر از صداقت، مسئولیت‌پذیری و ایثار سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران و یادآوری مجاهدت‌های نیروهای مسلّح تأکید کردند، خطای انسانی در سقوط هواپیما اگرچه اتفاقی مهم و غیرقابل چشم‌پوشی است، امّا خدشه بر اقتدار نیروهای حافظ امنیت و نادیده‌گرفتن خدمات آنان، گناهی نابخشودنی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها