علت دشمنی برخی کشور‌ها با نظام جمهوری اسلامی انقلابی بودن آن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: امروز دشمنی معاندان با انقلاب بر سر برجام، حقوق بشر، انرژی هسته ای و... نیست بلکه این جنگ بر سر هست و نیست است و تا زمانی که هر دو این جبهه وجود داشته باشند، این جنگ هم ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۴۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علی جعفرنژاد؛ مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در نشست بصیرتی بسیج ادارات این استان که در شرکت گاز برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم امام خامنه ای، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ما مقوله جدیدی را وارد عالم سیاست کردیم که بی شباهت به دوران رسول اکرم (ص) نبود.


حجت الاسلام جعفرنژاد در ادامه سخنان خود بیان کرد: دشمنان انقلاب از همان ابتدا صدام را برای فروپاشی انقلاب نوپای ایران اسلامی جلو فرستادند و خودشان نیز در پشت سر وی قرار گرفتند.

وی گفت: جدای از جنگ هشت ساله‌ای که بر ملت ایران تحمیل شد، ما در این هشت ساله شاهد کودتاها، فتنه ها، ترور‌ها و... زیادی از سوی دشمنان بودیم، ولی خداوند نخواست که این انقلاب متزلزل شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: دشمن حتی بعد از پایان جنگ هشت ساله و اعلام آتش بس از سوی سازمان ملل دست از کینه توزی خود برنداشت و عملیاتی را با همراهی منافقین بنام عملیات «فروغ جاویدان» به راه انداخت تا شاید بتواند به قول خودش ظرف چند روز این انقلاب را سرنگون کند که اینگونه نشد و همه دیدیم که آبروی نداشته منافقان و دشمنان انقلاب در این عملیات به کلی رفت.


وی گفت: به تعبیر بیانیه گام دوم انقلاب؛ رهبر می‌فرمایند در ابتدای انقلاب ما هیچ چیزی از خود نداشتیم و همه رفتند یعنی کسانی به میدان جنگ شتافتند و برخی‌ها از کشور فرار کردند و بعد از پایان جنگ برگشتند و تازه سهم خواهی هم نمودند.


مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: امروز دشمنی معاندان با انقلاب بر سر برجام، حقوق بشر، انرژی هسته‌ای و... نیست بلکه این جنگ بر سر هست و نیست است و تا زمانی که هر دو این جبهه وجود داشته باشند، این جنگ هم ادامه خواهد داشت.


وی به فتنه‌های دشمنان در سال‌های ۷۸ و ۸۸ اشاره کرد و بیان داشت: دشمن در این دو فتنه به سختی از ملت ایران تو دهنی خورد و در آبان ماه امسال نیز با تمام قدرت خود به میدان آمد و این بارهم شکست‌های گذشته خود را تکرار کرد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: برد سردار سلیمانی به اندازه برد شهید سلیمانی نیست و باید گفت که سابقه نداشت 7 میلیون نفر برای تشییع وی بیایند که این امر باعث تعجب جهانیان گردید.

 


وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم سابقه نداشت کسی به صورت مستقیم به آمریکایی ها حمله کند، افزود: سپاه با حمله سهمگین موشکی خود به پایگاه «عین الاسد» قدرت پوشالین آمریکا را در جهان در هم شکست.

 


حجت الاسلام جعفرنژاد بیان داشت: با این وجود سقوط هواپیمای مسافربری شیرینی این پیروزی را به کام ما تلخ کرد ولی در این میان صداقت ایران در اطلاع رسانی و عذرخواهی مسئولان برای تمام دنیا یک درس اخلاقی شد.

 


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه به غائله شب گذشته عده ای در دانشگاه شریف تهران اشاره کرد و بیان داشت: دیشب عده ای فریب خورده با شعارهای هنجارشکنانه می خواستند دوباره توطئه و فتنه ای دیگر به راه بیندازند که جالب اینجاست که در میان این افراد سفیر انگلیس در حال گرفتن فیلم دیده شده است که این جای سوالاتی بسیاری برای همه ما و حتی دنیا دارد.


وی در پایان تصریح کرد: ماجرای حضور سفیر انگلیس در میان اغتشاشگران یعنی اینکه جنگ علیه این نظام همچنان ادامه دارد و ما باید آگاهانه در مقابل تمام  نقشه های دشمن توان ایستادگی داشته باشیم.

 

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار