به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد:

کارگاه بصیرت‌افزایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

کارگاه بصیرت افزایی با عنوان " تبیین معیارهای انتخاب انسان‌های شایسته مبتنی بر راه شهداء و در تراز انقلاب اسلامی" در راستای معرفت افزایی بصیرتی و در راستای تبعیت از راه شهدای اسلام بویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تحلیل وقایع روز به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۵۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،کارگاه  بصیرت افزایی با حضور دکتر روح اله سلگی معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید تهران بزرگ، دکتر محمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد تهران غرب، دکتر صادقی گلرودباری مسئول بسیج اساتید واحد و معاونین، اساتید، کارکنان و دانشجویان در مجتمع پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.


در ابتدای این نشست دکتر صادقی، ضمن تروریست خواندن دولت آمریکا در تبیین شرایط حساس وضع موجود در منطقه خاورمیانه سخنانی را بیان کرد.

کارگاه بصیرت‌افزایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب


مسئول بسیج اساتید واحد تهران غرب در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهید سلیمانی در عرصه سیاست هم شجاع بود و هم با تدبیر، بیان کرد: بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او که در راه اسلام و امنیت و برقراری صلح در منطقه در خون خود غلطیدند، لگوی انسان شناسی در تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: معیارهای انتخاب نمایندگان مجلس باید اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی آن و نیز اعتقاد و التزام عملی به اسلام و اصل ولایت مطلقه فقیه و برگرفته از راه شهدا و همین‌طور بر مدار انقلابی‌گری باشد.

دکتر صادقی در پایان سخنان خود بیانیه‌ای که در روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش صادر شده بود قرائت کرد و اعضا با امضای خود متن کامل این بیانیه را مورد تایید قرار دادند.

کارگاه بصیرت‌افزایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب


در ادامه دکتر روح اله سلگی نیز از رابطه عاطفی و پدرانه حاج قاسم سلیمانی با فرزندان شهدا از جمله فرزندان شهید احمد کاظمی سخن گفت و از او به‌عنوان محبوب قلوب مستضعفین یاد کرد.

کارگاه بصیرت‌افزایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب


وی با بیان این که ترور ناجوانمردانه سپهبد سلیمانی با پاسخ سپاه پاسداران مواجه شد عنوان کرد: کسی که ملی‌گراست، حاج قاسم را نماد اساطیری پهلوان‌های شاهنامه می‌داند و کسی که عاشورایی است او را نماد عاشورا و امام حسین(ع) و جامانده از عاشورای سال 61 می‌داند.


معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی تهران بزرگ خاطر نشان کرد که رهبر معظم انقلاب و ناخدای کشتی انقلاب، نشان داده‌اند که در برابر استکبار می‌ایستند و هیچ مصلحتی بالاتر از اقتدار کشور نیست.

 

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

 

ارسال نظرات