رئیس هیات تیراندازی استان مرکزی گفت : هفته سوم لیگ تیراندازی استان مرکزی گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۵۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، غلامرضا کریمی رئیس هیات تیراندازی استان مرکزی با اعلام این خبر اظهار کرد : این رقابت ها که ازسری مسابقات هفته سوم لیگ تیراندازی استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن تیراندازی مجموعه شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد نفرات برتر این مسابقات شناخته شدند.

وی افزود : در رقابت های دسته برتر و در رشته تپانچه بادی رویا قهیه ای، فاطمه بغدادی و اعظم عبدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند همچنین در رشته تفنگ بادی این دسته نیز مجتبی قاسم آبادی اول شد، رضا امیری بر سکوی دوم ایستاد و زهرا الیاسی مقام سوم را بدست آورد.

رئیس هیات تیراندازی استان مرکزی بیان داشت : در لیگ دسته یک و در رشته تفنگ بادی ابوالفضل حیدری عنوان نخست را کسب کرد و مهبد غلامی و صبا علیمحمدی موفق به کسب عناوین دوم و سوم شدند همچنین در همین دسته و در رشته تپانچه بادی هم امیر روستایی ، سید حیدر نوری و راضیه انصاری به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

ارسال نظرات