خبرهای داغ:
بر اساس پیشنهاد فرمانده حوزه 4 امام سجاد یزدانشهر و طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد سرهنگ پاسدار حجت الله صفرپور احمدرضا باقری را به مدت یک سال به عنوان فرمانده پایگاه امیرالمومنین (ع) منصوب شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۸۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، بر اساس پیشنهاد فرمانده حوزه 4 امام سجاد یزدانشهر و طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد سرهنگ پاسدار حجت الله صفرپور احمدرضا باقری را به مدت یک سال به عنوان فرمانده پایگاه امیرالمومنین (ع) منصوب شد.

این مراسم با حضور فرمانده حوزه 4، شورای حوزه، امام جماعت مسجد و مهدیه امیرالمونین(ع)، فرمانده پایگاه امیرالمومنین(ع) و جمعی از بسیجیان و نمازگزاران درمسجد و مهدیه امیرالمومنین برگزار شد.

محمد داودوند فرمانده سابق پایگاه مقاومت امیرالمومنین (ع) در این مراسم با ارائه گزارش عملکرد پایگاه بسیج گفت: طی دو الی سه سالی که فرمانده ای پایگاه را به عهده داشتم این پایگاه در بیشتر مواقع به عنوان پایگاه برتر شناخته می شد و هم چنین در ارزیابی هایی که سالانه صورت می گرفت در بین پایگاه های تابعه، پایگاه برتر قرار می گرفتیم که در همین جا از همکاری خوب و صمیمانه هیات امناء مسجد و مهدیه امیرالمومنین و بسیجیان فعال و همیشه درصحنه کمال تشکر را دارم که باعث موفقیت وسرافرازی اینجانب شدند.



ارسال نظرات