فرمانده سپاه پیرانشهر گفت: دقرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دشمنان نظام و انقلاب را مبهوت کرده است.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۲۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر؛ سرهنگ پاسدار قاسم نصیری در آیین بزرگداشت فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، اظهار کرد: دشمن با خباثت قلب ملت ایران را هدف قرار داد و دلاور بی مانند سپاه اسلام را به شهادت رساند، اما مطمئن باشد که ایران سرزمین سلیمانی ها است و جانشینان حاج قاسم توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا از ابتدا به دنبال تجزیه کشورهای بزرگ خاورمیانه از جمله ایران، عراق، سوریه و لبنان بودند، تا با تفرقه افکنی و تبدیل آنها به کشورهایی کوچک‌تر و ضعیف‌تر مانند کویت، قطر، امارات و امثالهم، قدرت دفاعی آنها را کاهش داده و این کشورها را وابسته خود سازند.

این مسوول خاطرنشان کرد: سردار پرافتخار میهن عزیزمان همیشه سد محکمی برابر استکبار جهانی بود و اکنون نیز سلیمانی های بسیاری در همین مرز و بوم و دیگر کشورهای اسلامی پرورش یافته اند.

سرهنگ نصیری به جنگ افروزی های آمریکا در منطقه طی سالیان اخیر اشاره کرد و حمله به افغانستان و عراق را رسوایی بزرگ و شکستی فاجعه بار برای آمریکا اعلام کرد و افزود: آنها به دنبال محاصره ایران بودند که با تلاش سربازان اسلام در افغانستان، عراق، سوریه و لبنان، آمریکا را در رسیدن به این هدف ناکام گذاشتند.

 سرهنگ نصیری اظهار داشت: همه فرزندان نظام به ویژه سردار قاآنی به عنوان جانشین سردار سلیمانی در سپاه قدس دل در گرو فرامین مقام معظم رهبری دارند و نمی گذارند خلاء حاج قاسم در نیروی قدس احساس شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات