مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:۱۵۶۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر شیعه و سنی با اتحاد، وحدت، همدلی و انسجام با شعار خدمت بی منت در قالب ۴۹ گروه جهادی در مناطق سیل زده فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۲۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹
سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که دغدغه بسیج سازندگی خدمت رسانی بی‌منت به مردم سراسر استان سیستان و بلوچستان است که سپاه به عنوان نهادی مردمی در ارائه خدمات به آسیب دیدگان پیشتاز بوده و هست و یاری رسان و حامی مردم است گفت: یکی از خدمت بسیج سازندگی حضور خودجوش جهادگران بسیجی در زمان ایجاد بحران به نیازمندان در سطح استان می‌باشد.

وی افزود:یکی از عرصه‌های خدمت رسانی بی منت بسیج سازندگی به نیازمندان و حادثه دیدگان در زمان حوادث غیرمترقبه مانند سیل می‌باشد.

سرهنگ جعفری بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های چند روز گذشته در جنوب استان و سیلابی شدن روستا‌ها و برخی از شهر‌های جنوب در منطقه بلوچستان تعداد ۴۹ گروه جهادی به منظور ارائه خدمات مردمی و امدادرسانی به مناطق سیل زده اعزام شده‌اند و فعالیت دارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بالغ بر ۱۵۶۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر شیعه و سنی با اتحاد، وحدت، همدلی و انسجام با شعار خدمت بی منت در قالب ۴۹ گروه جهادی در مناطق سیل زده فعالیت دارند.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر جنوب استان در حاشیه شهرستان زاهدان و دیگر شهر‌های استان نیز توزیع پلاستیک و سقف پوشی برای افرادی که توانایی نداشته اند نیز انجام شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر حضور جهادگران در ساعات اولیه بروز سیل در بلوچستان سپاه سلمان استان نیز خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین را جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده اعزام کرده است. وی افزود بالغ بر هزار و
ارسال نظرات