نماینده ولی‌فقیه در البرز با حضور در منزل خانواده شهید «امیرحسین سعیدی نیا» از شهدای سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی از این این خانواده دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۴۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی به همراه جمعی از مسؤولان استان با حضور در منزل خانواده شهید «امیرحسین سعیدی نیا» از شهدای سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی، ضمن همدردی با خانواده این شهید از بروز این اتفاق ابراز تأسف کردند.

دلجویی نماینده ولی‌فقیه در البرز از خانواده شهدای سانحه هوایی

آیت الله حسینی همدانی در این دیدار بابیان اینکه این مصیبت بزرگ، کام همه مردم ما را تلخ کرد، بیان داشت: امروز تنها خانواده این شهدا عزادار نیستند، بلکه همه مردم ایران عزادار هستند.

وی بابیان اینکه سلام مقام معظم رهبری را برای شما آورده‌ام، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با مسببان این اتفاق برخورد می‌شود و هیچ اغماضی هم صورت نخواهد گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه سپاه در طول این چهل سال جانش را برای دفاع از مردم کشور گذاشته است، تأکید کرد: این شجاعت و صداقت فرماندهان نظام اسلامی است که با مردم از روی صداقت مسئله را می‌گویند و می‌پذیرند.

آیت الله حسینی همدانی در پایان با تأکید بر اینکه تمام مقدرات عالم در دست خدای تعالی است، گفت: کل مردم را در غم خودتان شریک بدانید و موضوع اصلی را که رهبر معظم انقلاب فرمودند که پیگیری دقیق شود این موضوع قطعاً انجام و نتیجه‌اش به شما اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها