مدیرحوزه علمیه‌ خواهران فاطمه الزهرا (س) کرج:
مدیرحوزه علمیه‌ خواهران فاطمه الزهرا (س) کرج با بیان اینکه برخی حاضر به دیدن خدمات ارزشمند سپاه به کشور نیستند، گفت: خدمات ارزنده سپاه در اذهان عمومی دچار انحراف نمی‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۴۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج از کرج ، خانم انصاری مدیرحوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) کرج در دیدار با فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه افرادی با ایجاد جو روانی و غیر عاقلانه نمایش اقتدار مردم شهید پرور را دچار نابسامانی و با دشمن قسم خورده این مرز و بوم همراه هستند، افزود: این افراد بدانند تا زمانی که این کشور در سایه سار رهبری فرزانه انقلاب هدایت می‌شود هرگز نمیتوانند اذهان عمومی ملت را در راستای خدمات ارزنده سپاه پاسداران و درجهت اهداف نابخردانه خود دچار انحراف کنند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همواره در قلب مومنین و آزادی خواهان جهان خواهد ماند، گفت: شهادت فرماندهان مقاومت از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش جبهه اتحاد و مقاومت را روز به روز مستحکم تر و پربارتر خواهد کرد.

وی افزود : سردار حاجی زاده سرباز سرافراز انقلاب امروز در عرصه امتحان عظیم خداوند متعال نشان داد با انفاق آبرو و بذل جان در این سالهای پر از التهاب و دشمنی مزدوران آمریکائی وصهیونیستی پرچم اقتدار همواره تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا به اهتزاز خواهد نشست.

وی با بیان اینکه برخی حاضر به دیدن خدمات ارزشمند سپاه به کشور نیستند، گفت : خدمات سپاه لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

خانم انصاری خاطر نشان کرد : طلاب حوزه های علمیه خواهران ضمن محکومیت حضور نامشروع وسلطه جویانه آمریکا در کشورهای منطقه خاو میانه خروج مزدوران شیطان صفت را مطالبه می­‌کنند.

مدیرحوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) کرج به همراه جمعی از معاونان این حوزه به منظور حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز دیدار و گفت‌وگو کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها