خبرهای داغ:
شب گذشته هیئتی متشکل از نماینده ولی فقیه در استان گلستان ؛ سردار معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا ، استاندار گلستان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با خانواده شهید مقصودلو ؛ از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۵۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه گلستان ؛ شب گذشته هیئتی متشکل از حضرت آیت الله نورمفیدی ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان ؛ سردار معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا ، دکتر حق شناس ؛ استاندار گلستان و حجت الاسلام و المسلمین رعایتی ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا با خانواده شهید مقصودلو ؛ از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار آیت الله نورمفیدی ، سردار معروفی ، دکتر حق شناس و حجت الاسلام و المسلمین رعایتی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دکتر مقصودلو به اظهار همدردی با این خانواده پرداخته و تصریح کردند خود را در این غم شریک می دانند.

سردار معروفی در این دیدار ضمن ابلاغ پیام همدردی سردار سلامی ؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده شهید گفت: سپاه نینوا به نمایندگی از مجموعه کل سپاه در کنار این خانواده داغدار است و خود را در این غم شریک دانسته و از هیچ کمکی به این خانواده عزیز دریغ نخواهد کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها