خبرهای داغ:

کشف بیش از46میلیون پول تقلبی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 46میلیون چک پول تقلبی در کرمانشاه و دستگیری 4 نفر با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۵۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
کشف بیش از 46 میلیون ریال پول تقلبی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه: سردار علی‌کبر جاویدان ، اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 مرکز در حال گشت زنی بودند که یکی از شهروندان به آن‌ها مراجعه و عنوان کرد که 400 دلار از شخصی به بابت انجام معامله دریافت کرده و پس از مدتی متوجه شده‌ام که مبلغ 40 میلیون ریال از آن جعلی است.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت جستجوی خود را آغاز و با راهنمایی فرد شاکی موفق به شناسایی متهم که بوسیله یک دستگاه خودروی پژو 405 قصد فرار داشت شده و او را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در ماموریتی دیگر ماموران کلانتری 17 بعثت از توزیع پول‌های تقلبی توسط 2 نفر در خیابان کاشانی مطلع و دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل هر 2 متهم شناسایی و پس از دستگیری آن‌ها 13 قطعه چک پول تقلبی 500 هزار ریالی جمعا به مبلغ 6 میلیون و 500 هزار ریال کشف شد.

جاویدان تصریح کرد: متهمانی که چک پول تقلبی از آن‌ها کشف شده بود در بازجویی‌ها عنوان کردند که آن‌ها را از شخصی در قبال فروش تبلت دریافت کرده‌اند که در این راستا ماموران این فرد را نیز دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه، در پایان از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی و صدور احکام لازم خبر داد.

ارسال نظرات