فرمانده سپاه مراغه خانواده شهدا را از افتخارات کشور دانست و گفت: مردم ایران در تشییع پیکر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که همواره قدردان خون شهیدان هستند.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۷۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در دیدار از خانواده شهید قادر غفاری افزود: اگر ما امروز روسفید هستیم و موقعیت ها و موفقیت های خوبی داریم برکت خون شهداست.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا توشه برای خود ماست شهدا یافته های خود را یافته اند ما خود را به آنها وصل می کنیم تا بر ما نطر داشته باشند دست ما را بگیرند تا گمراه نشویم.

رشیدی سرکشی از خانواده های شهداو ایثارگران را باعث عزت وسربلندی دانست ادامه داد: پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدا و از خودگذشتگی آن ها حاصل شده است باید قدر این فرهنگ را بدانیم.
 فرمانده سپاه مراغه خانواده شهدا را از افتخارات کشور دانست و گفت: مردم ایران در تشییع پیکر پاک سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که همواره قدردان خون شهیدان هستند.

وی ادامه داد: ما باید قدردان خانواده شهدا و ایثارگران باشیم چراکه آرامش و امنیت و رفاه امروز جامعه ما در گرو ایثار و گذشت شهدا و خانواده آن هاست.

ارسال نظرات