فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام؛

شهدای مقاومت موجب وحدت مردم و جبهه ی مقاومت شد

مراسم گرامیداشت شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این جنایت آمریکایی و همچنین شهدای بخش دوآب صمصامی، ناحیه عشایری در حسینیه بزرگ شهر صمصامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۸۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم گرامیداشت شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این جنایت آمریکایی و همچنین شهدای بخش دوآب صمصامی، ناحیه عشایری در حسینیه بزرگ شهر صمصامی برگزارشد.

 در این مراسم سردار علی افضلی بیان کرد: انتقام ما از آمریکا، از لحاظ زمان، مکان وهمچنین تعداد افراد انتقام گیرنده نامحدود است.

فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم(علیه السلام) افزود: با شهادت حاج قاسم سلیمانی در کشور و دنیا قیامتی به پا شد و هرچند داغ شهادت وی برایمان سنگین است ولی باعث وحدت و یکپارچگی مردم و جبهه ی مقاومت شد.

وی افزود: اوضاع امروز ما متفاوت از روزهای مظلومیت صدر اسلام بوده و خون شهدا برکت بیشتری پیدا کرده است، امروز اگر یک سرباز ما را می کشند از ترس فرار می کنند  و این نشان دهنده ترس آن ها از سربازان اسلام است.

سردارافضلی افزود: حمله ی موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد باعث ترس و وحشت  جبهه استکبار شد و ترامپ تا ۱۸ ساعت بعد نتوانست واکنشی نشان دهد.

وی همچنین  شهادت جمعی از هموطنان در حادثه هوایی را به بازماندگان تسلیت گفت.

در ابتدای مراسم  جناب سرهنگ  علی اصغر ایزدی گفت: همه ی تلاش ما در ناحیه عشایری بر اینست که همانند شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از  مردم سنگ تمام بگذاریم.

فرمانده ناحیه عشایری استان افزود: همانطورکه شهید سلیمانی افتخار کردند که به قوم لر نسب دارند، ما هم بر این انتساب افتخار می کنیم و تلاشمان بر این خواهد بود که ادامه دهنده راه این شهید والا مقام باشیم.

در ادامه، مراسم سوگواری شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها به همراه ذکر مصیبت آن حضرت و سینه زنی و عزاداری  به سبک  قوم بختیاری برگزار شد.

 دراین مراسم سردار علی افضلی فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم(علیه السلام)، سرهنگ ایزدی فرمانده ناحیه عشایری استان، علما و فضلای حوزه علمیه، مسئولین دولتی و انتظامی بخش، خانواده های معظم شهدا و جمع کثیری از مردم شهید پرور بخش دوآب حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار