در نخستین گردهمایی هنرمندان در تجدید میثاق با سردار دل ها:

ایران در فراق سردار سلیمانی و فرزندان ایران سوگوار است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به نخستین گردهمایی هنرمندان در تجدید میثاق با سردار دل ها در تبریز گفت: تبریز در برگزاری نکوداشت توسط هنرمندان همچون سایر جریان ها، پیشگام بوده است.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۸۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، حجت السلام سیدعلی آل هاشم در آیین نکوداشت و تجدید میثاق اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان شرقی با سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان این مطلب اظهار کرد: هنرمندان تبریزی برای نخستین بار در کشور، با سردار حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند و همچنین یاد و خاطره فرزندان ایران (شهیدان سانحه هواپیمایی) را گرامی داشتند.

وی با اشاره به دلاوری های سردار سلیمانی در طول عمر پرخیر و برکت خود ابراز داشت: در طول تاریخ جهان همچون این مرد الهی، کمتر به خود دیده به طوری که بیش از ۲۰ میلیون نفر در شهرهای مختلف ایران و عراق در مراسم تشییع ایشان حضور یافتند که این رویداد در هیچ کجای دنیا دیده نشده است.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه فضای حاکم بر تشییع جنازه، فضای اندوه و ماتم با بصیرت بود، ادامه داد: اثر خون شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه اثر بیدارکننده و هشداردهنده بود به طوری که در تشییع جنازه ایشان، رنگین کمانی از هر صنف، حزب، قوم و قبیله و شهرها دیده می شد چراکه شهید وابسته به هیچ حزب و جناح نبوده و همچنان پیرو ولایت بود.

وی بر لزوم تولید محتوا در خصوص سردار سلیمانی توسط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تأکید کرد و گفت: هنرمندان در زمینه های مختلف هنری باید به این مسئله ورود جدی پیدا کنند.

امام جمعه تبریز در ادامه به جانشین شایسته سردار سلیمانی در سپاه قدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: سردار قاآنی یک سلیمانی دیگر است و با تمام رموز عملیات در منطقه آشناست که انشالله شاهد درخشش بیش از پیش سپاه قدس و یادگار سلیمانی در منطقه باشیم.

وی همچنین شهادت جانباختگان هواپیمای اوکراینی را تسلیت عرض کرده و گفت: همچنان که سردار سلیمانی فرزند ایران بود، مسافران نیز فرزندان ایران و از نخبگان کشور بودند که ما نیز از رخداد دادن این سانحه متأثر و متأسف هستیم و در فراق آنها نیز سوگواریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار