خبرهای داغ:
مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این که در دهه فجر اندیشه و شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درجامعه تبیین شود، گفت: باید پیام این شهید را به مردم برسانیم تا دشمن کد‌های غلط به مردم ندهد.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۹۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام «رحیم اهرمی» در نشست کمیته مساجد دهه فجر که در محل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، گفت: شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از شکست و اضمحلال استکبار جهانی در مقابل جبهه مقاومت است.



وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی فرصتی مناسب برای نشان دادن چهره استکباری و تروریستی آمریکای جنایتکار در دهه مبارک فجر است، افزود: باید تبیین شخصیت و گفتمان شهید قاسم سلیمانی را در اولویت برنامه ریزی‌ها مساجد در جشن‌های انقلاب قرار گیرد و استکبار ستیزی و ولایتمداری این سردار بزرگ در جامعه تبیین شود.

مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، با بیان اینکه تبلیغات اسلامی قم ۴۰ روز در ۴۰ مسجد برنامه گرامی داشت شهادت سردار سلیمانی را در دستور کاری خود قرار داده است، گفت: تمام برنامه‌های گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی باید با رویکرد حماسی باشد.

اهرمی بر فضاسازی مناسب شهری در دهه فجر تاکید کرد و افزود: باید فضای شهری قم، فضای حماسی داشته باشد و در مراسم‌ها پیام و اهداف ارزشمند این شهید بزرگوار همزمان با برنامه‌های دهه فجر به مردم به خوبی بیان و تبیین شود.

وی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی استان قم با تمام توان از ظرفیت شبکه تبلیغی و هیئت‌های مذهبی برای بزرگداشت دهه فجر با رویکرد شهادت سردار قاسم سلیمانی استفاده خواهد کرد، افزود: چهلم شهید سلیمانی با ۲۲ بهمن‌ماه مقارن است و در این راستا تبلیغات اسلامی ده روز و ده شب در دهه فجر برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در دستور کار دارد.

مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی استان قم، ادامه داد: در مجالس بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سیلمانی باید جایگاه جبهه مقاومت تبیین شود و ذهن مردم را سمت به جبهه مقاومت سوق دهیم.

وی یادآور شد: باید پیام این شهید را به مردم برسانیم تا دشمن کد‌های غلط به مردم ندهد و رویکرد همه برنامه‌های مراسم گرامیداشت دهه فجر شهادت این مجاهد فی سبیل الله، رویکرد حماسی داشته باشدبه همین خاطر برنامه‌ها باید باکیفیت و محتوای مناسب برگزار شود.
ارسال نظرات