مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به قدردانی ملت ایران از مجاهدت های فرزندان ایران در جبهه های جهانی مقاومت اظهار کرد: مردم ایران همواره دشمنی های امریکا را محکوم کرده اند و اهالی رسانه، قلم های خود را مسلسل کردند تا دشمنی های امریکا را به رشته تحریر در آورده و اقدامات تروریستی و خوی استکباری این کشور را بیش از پیش نمایان کند.
کد خبر: ۹۲۰۷۶۱۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

رامین نظامی خواه در گفتگو با خبرنگار بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  با اشاره به قدردانی ملت ایران از مجاهدت های فرزندان ایران در جبهه های جهانی مقاومت گفت: مردم ایران همواره دشمنی های امریکا را محکوم کرده اند و اهالی رسانه، قلم های خود را مسلسل کردند تا دشمنی های امریکا را به رشته تحریر در آورده و اقدامات تروریستی و خوی استکباری این کشور را بیش از پیش نمایان کند.

وی ادامه داد: اهالی رسانه نقش خود را در راستای آرمان های انقلاب اسلامی و احیای خون شهدا به خوبی ایفا کرده و این راه را ادامه خواهند داد.

نظامی خواه با اشاره به برگزاری آیین تجدید میثاق اهالی هنر و رسانه با سردار سلیمانی، افزود: اهالی رسانه به همراه اهالی فرهنگ و هنر تجدید میثاق خود را با سردار دل ها اعلام کردند و در زمینه سانحه هواپیمای اوکراینی نیز تلاش خواهند کرد تا به بهترین شکل ممکن، در روشن گری این سانحه و نقش دشمنی های آمریکا را به اطلاع مردم برسانند.

ارسال نظرات