فرمانده قرارگاه عمار تاکید کرد: مجلسی میخواهیم که بتواند در مقابل دشمن ایستادگی کند و همچنین به دولتی جوان و کارآمد نیاز داریم.
کد خبر: ۹۲۰۷۶۲۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم دهه فاطمیه و بزرگداشت سرادر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه حر مشهد برگزار شد.

در این مراسم که حجت الاسلام مهدی طائب نکاتی را پیرامون شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار سلیمانی در جمع خواهران و برادران بسیجی حاضر بیان داشت.

فرمانده قرارگاه عمار گفت:کسانی که به خانه حضرت زهرا (س) حمله کردند، کسانی بودند که میخواستند اسلام را ساقط کنند، علی (ع) بعد از شهادت حضرت زهرا (س) توانست در جامعه حضور پیدا کند، چون اگر قبلش این کار را میکرد مجبور به بیعت میشد. در آن زمان دشمن بین دوراهی بود که اگر زهرا (س) بماند شکست میخورند و اگر هم نماند احتمالا شکست خواهند خورد.

طائب افزود: ان‌ها دیدند زنده ماندن زهرای مرضیه(س) باعث زمین زدنشان میشود پس دست به کار شدند، تصمیم گرفتند زهرا (س) را شهید کردند.

وی گفت: بعد از شهادت حضرت، همان‌ها که زهرا (س) را به شهادت رسانده بودند دست به دامان علی (ع) شدند که خانه نشینی را پایان دهد و اگر حضرت بیرون نمی‌آمد اسلام شکست میخورد؛ شهادت حاج قاسم سلیمانی هم همین گونه بود.

 طائب افزود: زهرای مرضیه(س) فدایی ظهور بود، فدایی شد تا امامت و ولی به ظهور برسد و در جامعه ظاهر شود.

وی گفت: حضرت زهرا (س) فدای ولایت و حضرت فدای علی (ع) شد تا ایشان در جامعه حکومت کند و تلاش کند، اسلام را جهانی و عدالت را به پادارد.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: دشمن دید بعد از این که فتنه بنزین که فتنه بزرگی در آن خوابیده بود و میلیارد‌ها خرجش کرده بودند و به خواست خداوند و مدیریت رهبر معظم انقلاب به سرانجامی نرسیده و شکست خوردند به سراغ این رفت تا ۳ کشور خط مقاومت (لبنان، حشد شعبی عراق و ایران) را بهم بریزد و ایجاد آشوب و فتنه کند. 

مهدی طائب گفت: لبنان را به هم ریختند و این سردار سلیمانی بود که با مشورت‌های خود توانست کسی را سرکار بیاورد که همسو با حزب الله است و این خنجری شد بر قلب اسرائیل با مشورتی که سردار سلیمانی داد تا دولت لبنان با حزب الله همراه شود.

وی در ادامه افزود: دشمن دید وقتی در غائله‌های اخیر ناکام مانده دست به ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس زد و حال ما میبینیم که خون سردار حاج قاسم سلیمانی کدورت‌ها را از عراق پاک  و سه جبهه مقاومت را کاملا اماده کرد. 

فرمانده قرارگاه عمار در پایان گفت: مجلسی میخواهیم که بتواند در مقابل دشمن ایستادگی کند و همچنین به دولتی جوان و کارآمد نیاز داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها