6 سال به مردم خسارت زدید یادتان نبود عذرخواهی کنید؟! نشریات وابسته به احزاب و مدیریت اشرافی که ظرف 6 سال گذشته تمام سوء مدیریت‌های دولتی را لاپوشانی کردند، اکنون به بهانه ماجرای تلخ سرنگونی هواپیمای ایرباس، ژست شرمندگی و عذرخواهی گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۲۰۷۶۴۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

به نقل از خبر وي‍‍‍ژه روزنامه كيهان؛ خبرگزاری ایرنا و روزنامه دولتی ایران به همراه روزنامه‌های زنجیره‌ای اعتماد و شرق و همشهری و آرمان و هفت صبح و سازندگی از جمله رسانه‌هایی بودند که در اقدامی فریبکارانه از مخاطبان خواسته‌اند آنها را به خاطر انتشار اطلاعات دروغ درباره سقوط هواپیما ببخشند.
روزنامه همشهری تیتر «شرمساری» را در حالی برای تمام صفحه‌ اول خود انتخاب کرد که طی دو سال گذشته و در قبال انبوه سوءمدیریت‌های شهرداری تهران و هنگام بارندگی برف و باران و راهبندان و آلودگی هوا، هرگز ابراز شرمساری و عذرخواهی نکرده است. اعتماد وابسته به الیاس حضرتی (نماینده رد صلاحیت شده و شریک مفاسد اقتصادی شهرام جزایری) تیتر زد «عذرخواهی کنید و استعفا دهید».
روزنامه آرمان نیز در مطلبی در همین مضامین به قلم صادق زیباکلام منتشر کرد، کسی که بزرگ‌ترین دروغ‌ها را درباره عواید اعتماد به آمریکا و اروپا طی چند سال گذشته عنوان کرد و حتی یک عذرخواهی خشک و خالی به خاطر خسارت‌های بزرگ به کشور و ملت نکرده است.
جالب‌تر از همه تیتر روزنامه ایران بود؛ نابخشودنی این در حالی است که غیرقابل بخشش‌ترین جرائم، عملکرد برخی مدیران دولتی است. همان‌ها که برنامه هسته‌ای را با اعتماد به دشمن برباد دادند، تورم را به بالای 50 درصد رساندند، موجب تشدید بیکاری و شکاف طبقاتی و فشار سنگین بر معیشت مردم شدند، 18 میلیارد دلار ذخایر ارزی را بر باد دادند و چنان از سر ضعف و انفعال حتی پس از زیرپا گذاشتن برجام توسط آمریکا و اروپا- موضع گرفتند که دشمن برای ترور سردار سلیمانی گستاخ شد.
یادآور می‌شود خبرگزاری ایرنا شنبه شب در اقدامی مشکوک به تحریک برای تجمعات خیابانی می‌پرداخت! کانال‌های زنجیره‌ای در فضای مجازی نیز عیناً مطالب ایرنا را برای تحریک به اغتشاش پوشش می‌دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها