یکی از مدافعان حرم دوشنبه‌شب در آیین بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلای شهدای محراب بندر دیر با تقدیر از حضور پرشور مردم در این مراسم، اظهار داشت: جای همه مردم دیر زیر تابوت سیدالشهدای مقاومت خالی است.
کد خبر: ۹۲۰۷۶۴۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت‌الاسلام رضا آبیار افزود: همه ما قول می‌دهیم تا آخر عمر به عشق حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم و شهدای دیر و گمنام در مسیر شهدا حرکت کنیم.

هم‌رزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم در عصر و زمان ما یک انسان واقعی بود؛ امام و شاگردانش ثابت کردند علی‌وار زیستن و تا مرز انسان کامل رفتن، افسانه نیست و می‌شود تا نزدیکی قله انسان کامل رفت، آن مقامی که مخصوص 14 معصوم است.

وی با بیان اینکه علما و روحانیون مقام انسانی حاج قاسم را برای مردم تبیین کنند، گفت: حاج قاسم امروز زنده است و آمریکا با به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی اشتباه بزرگی کرد و با این اقدام خود به حاج قاسم‌ها، انقلاب، نظام و نهضت  ثابت کرد که هیچ استراتژی برای از بین بردن نظام ما ندارد.

آبیار عنوان کرد: آمریکایی‌ها اگر انقلاب و دفاع‌مقدس ما را مطالعه کرده بود و اگر کانون‌ها و اتاق فکر آنها خوب و دقیق و صحیح فرهنگ و اعتقادات ما را مطالعه کرده بودند، هیچ‌وقت دست به چنین کاری نمی‌زدند و آنها حاج قاسم را از کمند زندان دنیا آزاد کردند.

هم‌رزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت امروز در بین تمام آزادی‌خواهان جهان گسترش یافته است، تأکید کرد: حاج قاسم یک فرهنگ و اعتقاد است و راه  سید‌الشهدای مقاومت تا نابودی استکبار ادامه دارد.

وی تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی جامع اضداد بود و وی یک ابرقدرت نظامی و چریک به تمام معنا و یک عابد زاهد سجاده‌نشین خداپرست بود که شهادت یکی از آرزوهای او بود و همیشه برای هم‌رزمان خود می‌گفت که اول باید شهید زیست و بعد شهید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات