خبرهای داغ:
پدر شهید حمزه‌ای از شهدای حادثه سقوط هواپیما گفت: نگران بودیم عده‌ای در کنار منزلمان شمع روشن کرده و عکس آن را از طرق مختلف پخش کنند که در این زمینه هماهنگی‌هایی صورت گرفت تا جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شود.
کد خبر: ۹۲۰۷۶۴۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، پدر شهید حمزه‌ای از شهدای حادثه سقوط هواپیما در دیدار آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قم اظهار داشت: از خداوند تقاضای صبر و توان تحمل این آزمون الهی را داریم.

وی با بیان اینکه بسیاری از این شهدا جز نخبگان کشور و از ممتازان علمی بوده‌اند، ابراز کرد: راضی به رضایت خداوند هستیم، با آنکه خسارت این حادثه برای کشور و خانواده‌ها زیاد بوده ولی نباید اجازه خوشحالی به دشمنان را بدهیم.

پدر شهید حمزه‌ای یادآور شد: از روزهای گذشته برخی خواهان تجمع و شمع روشن کردن پشت درب خانه شهدا را داشته‌اند ولی اینجا قم است و شهر قم مهم بوده و نباید از اینجا برای کشور هزینه‌تراشی شود.

وی با بیان اینکه تصمیمات و رفتارها در قم در کشور تأثیرگذار است، تصریح کرد: قم حرمت دارد و نگران بودیم عده‌ای در کنار منزلمان شمع روشن کرده و عکس آن را از طرق مختلف پخش کنند که در این زمینه هماهنگی‌هایی صورت گرفت تا جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شود.

حمزه‌ای با انتقاد از برخی هجمه‌ها علیه سپاه پاسداران افزود: شاید اشتباهی در این زمینه صورت گرفته باشد و نمره 20 سپاه 19 شده باشد، ولی نباید سیاه‌نمایی شود و باید با همدلی جلوی تخریب‌ها گرفته شود.

وی با اشاره به حضور بیت آیت‌الله سعیدی در استان قم گفت: حضور مسئولانه این خانواده در قم سبب برکت و افتخار بوده و جان‌فشانی‌های آیت‌الله سعیدی در انقلاب روشن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها