فرمانده سپاه ناحیه کلات بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث بیداری خفتگان داخلی و وحشت دشمنان شد و هم چنین آشنایی جوانان و نوجوانان با واقعیت‌های موجود حاکم بر مسائل فرهنگی، سیاسی و امنیتی شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۰۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد پاسدار رسول زیدانلو در جمع پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلات ضمن تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: کسانی که با خدا معامله می‌کنند و جانشان را برای ناموس و حفاظت از تمامیت ارضی این مملکت فدا می‌کنند از هیچ قدرت و تهدیدی هراس ندارد و نمونه بارز آن زندگی بابرکت و انسان ساز حاج قاسم سلیمانی می‌باشد.

وی افزود: یکی از برکات شهادت سردار سلیمانی، تبیین و نهادینه کردن فرهنگ شهادت و ایثار و فرهنگ دفاع از مرز و ناموس بود و همچنین حضور میلیونی مردم غیور و قدر شناس ایران در مراسم تشییع حاج قاسم، دشمنان قسم خورده و بالاخص آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب را انگشت به دهان گذاشت.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم هیچ قدرت و کشوری جرات نکرده است نسبت به مواضع و پایگاه‌های نظامی آمریکا تعرض کند؛ اما ایران اسلامی در راس جبهه مقاومت و برای دفاع از خون سرداران شهید پاک این مرز و بوم، با شلیک و منهدم کردن مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه، ابهت و هیمنه آمریکای مدعی را شکست داد و از برکات مهم این حرکت جهادی، جرات و جسارت پیدا کردن دیگر کشور‌ها و ملت‌ها برای مقابله با هرگونه زور گویی و دست درازی خواهد بود.

 زیدانلو خاطر نشان کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث بیداری خفتگان داخلی و وحشت دشمنان شد و هم چنین آشنایی جوانان و نوجوانان با واقعیت‌های موجود حاکم بر مسائل فرهنگی، سیاسی و امنیتی شد.
 
وی در پایان با اشاره به تعظیم رهبری در مقابل جان فشانی‌های حاج قاسم گفت: ادای احترام رهبری عظیم الشان برای مقام شامخ سردار سلیمانی، درس و عبرت بزرگ و برگ زرینی در تاریخ کشور خواهد بود و هم چنین برای مسئولین و جوانان سرمشق می‌باشد که برای اداره کشور نباید دنبال الگوی خارجی بگردیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها