خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

سردار سلیمانی در نتیجه معنویت، محبوب دل ها شد

فرمانده سپاه میانه اظهارداشت: اگر فردی معنویت را اساس الگوگیری خود قرار داده و آن را در وجودش، رشد و تقویت کند، بستر رشد دیگر فضایل در وجودش فراهم خواهد شد همانند سردار سلیمانی در اثر آن محبوب دل ها شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۱۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حسین محمّدی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با تاکید بر معنویت به عنوان عامل رشد و ترقی در مسیر الهی، گفت: نگاه ویژه به معنویت بود که سردار سلیمانی را محبوب دلها کرد.

وی رشد و ترقی روحی یک جوان را در گرو الگوگیری شایسته او از یک فرد معنوی دانست و اظهار داشت: بله نگفتن به شیطان و حرکت در مسیر معنویت، تنها با الگوگیری درست امکان پذیر است و اگر فردی معنویت را اساس الگوگیری خود قرار داده و عنصر معنویت را در وجودش، رشد و تقویت نماید، بستر رشد دیگر فضایل در وجودش فراهم خواهد شد.

محمدی جوانی را بهترین مقطع سنی انسان و زندگی در عصر انقلاب در سایه سار نعمت ولایت و الطاف ائمه(ع) را افتخاری بزرگ تلقی کرد و افزود: هنر آن است که انسان در این سن که غرایز او در طغیان است بتواند با عبادت و اطاعت الهی مانوس باشد.

   فرمانده سپاه میانه، حضرت علی اکبر(ع) را بهترین الگوی عملی یک جوان شایسته معرفی کرد و غفلت از الگوگیری از ایشان را موجب تضرر دانست و افزود: حضرت علی اکبر(ع) در عبادت و اطاعت خدا، در شب زنده داری، در پیروی از ولایت و در احترام به والدین، الگویی سرآمد است و حرکت علی اکبروار، انسان را تبدیل به اساس، پایه و استوانه استوار اسلام و انقلاب کرده، از زمینیان جدا و آسمانی می کند.

   محمّدی با تاکید سربازان بر رعایت حجب و حیا، نجابت و انس با عبادت در کنار شور و نشاط جوانی، تصریح کرد: سرباز ویترین سپاه است و باید رفتارش با ارباب رجوع در نهایت جاذبه و احترام باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها