خبرهای داغ:
طی 9 ماهه نخست سالجاری؛

کمک 315 میلیارد ریالی خیران به فرزندان یتیم و محسنین آذربایجان شرقی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح حمایت های خیران از فرزندان یتیم و محسنین استان در 9 ماهه نخست سالجاری پرداخت.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۳۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یونس فاتح با اشاره به اهمیت طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: در 9 ماهه نخست سالجاری 3168 فرزند یتیم و 8500 فرزند محسنین در آذربایجان شرقی از حمایت های خیران و کمیته امداد بهره مند شده اند.

وی کل حامیان ایتام و محسنین در استان را 40296 نفر برشمرد و افزود: 755 فرزند یتیم و محسنین نیز اخیرا جذب شده و در انتظار چتر حمایتی حامیان هستند.

فاتح به کمک های مالی حامیان اشاره کرده و اظهار داشت: خیران در 9 ماهه نخست سالجاری حمایت های مختلفی در حوزه مسکن، امور تحصیلی، معیشت و... از فرزندان ایتام و محسنین داشته اند که مجموع ریالی آنها حدود 315 میلیارد ریال بود.

وی به تسهیل واریز کمک های نقدی حامیان به فرزندان ایتام و محسنین اشاره کرده و خاطر نشان کرد: بر اساس شیوه جدید کمک های نقدی حامیان بطور مستقیم به حساب فرزندان معنوی آنها واریز می شود.

فاتح یادآور شد: مردم نیکوکار می توانند با ورود به سامانه ekram.emdad.ir در طرح اکرام ثبت نام کرده و با انتخاب فرزند معنوی، کمک های خود را به حساب او واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان داشت: حامیان همچنین می توانند با شماره گیری کد #3*041*8877* از طریق تلفن همراه نسبت به واریز کمک های نقدی خود به ایتام اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها