خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در گفتگو با بسیج خبر داد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: شب گذشته عده معدودی از دانشجویان تبریز در محل دانشگاه اقدام به برگزاری تجمعات غیرقانونی و خواستار خروج از دانشگاه بودند که با بی محلی سایر دانشجویان و حضور انقلابی دانشجویان بسیجی مواجه شدند.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۳۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

 حسین کاظمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در مورد اتفاقات دیشب دانشگاه تبریز با ابراز تاسف از حضور عده معدودی اغتشاش گر در سطح دانشگاه و سردادن شعارهای ساختار شکنانه از خروج دانشجویان انقلابی علیه این افراد خبر داد. 

وی افزود: حدود ساعت 18 دیروز عصر حدود 80 نفر از دانشجویان دانشگاه به بهانه همدردی با جانباختگان سقوط هواپیمای اکراینی جلوی درب اصلی دانشگاه  بطور غیر قانونی تجمع کردند. این افراد که خواستار خروج از دانشگاه و همراهی مردم با خودشان بودند، با ممانعت حراست دانشگاه  روبرو شدند. صحبت های رئیس دانشگاه و دیگر مسئولین دانشگاهی نتوانست آن ها را قانع کند و این افراد به سمت درب قاضی دانشگاه حرکت کردند. در این میان توقف کوتاهی مقابل خوابگاه فجر کرده و از دانشجویان ساکن خوابگاه درخواست حضور در تجمع را داشتند که با بی محلی آن ها روبرو شدند. 

کاظمی تصریح کرد: در مسیر حرکت به سمت درب قاضی شعارهای دانشجویان به سمت ساختارشکنی و خطوط قرمز حرکت کرد که با پاسخ کوبنده دانشجویان انقلابی مواجه شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز با ابراز تاسف از کوتاهی مسئولین دانشگاهی در برخورد با دانشجویان هنجارشکن تاکید کرد: چگونه ممکن است در تبریز که نماد ولایت مداری در کشور است به ساحت مقدس ولایت و نهادهای انقلابی توهین شود و مسئولین نتوانند با آنها برخورد قاطعی داشته باشند؟!

وی تاکید کرد: در اعتراض به این رفتارهای هنجارشکنانه امروز بعد از نماز ظهر و عصر دسته عزاداری امت حزب الله دانشگاه در محکومیت رفتار اغتشاش گران برگزار می شود.

ارسال نظرات