به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد صورت گرفت:
دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در نامه‌ای خطاب به رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، خواستار اختصاص سرانه‌ی غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شدند.
کد خبر: ۹۲۰۷۸۲۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرنگا خبرگزاری بسیج از یزد؛ با پیگیری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان یزد، ۶۰۰ دانشجومعلم مشغول به تحصیل در۴۰ مرکز و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور، در نامه‌ای خطاب به حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، خواستار اختصاص سرانه‌ی غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شدند.

دانشجویان در این نامه آورده‌اند: از اصلی‌ترین دغدغه و مطالبه‌ی بالغ بر ۱۰۰هزار دانشجو معلم جوان در سراسر کشور، اختصاص سرانه‌ی غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است.

در ادامه نامه آمده است: لازم به ذکر است در حال حاضر به علت عدم اختصاص سرانه‌ی غذایی و رفاهی مصوب وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، ماهیانه بالغ بر ۸۰۰ هزار تومان از حقوق دانشجومعلمان جوان کسر می‌گردد که مصداق کامل بی‌عدالتی و بی‌انصافی است.

دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان در پایان گفته‌اند: از جنابان‌عالی درخواست می‌گردد با عنایت به بررسی لایحه‌ی پیشنهادی بودجه از سوی دولت در مجلس شورای اسلامی، امر خطیر اختصاص سرانه غذایی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه فرهنکیان را در اولویت کاری خود قرار دهید.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات